Winkel kan geen goede oplossing bieden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gwenvd

Berichten: 1728
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Winkel kan geen goede oplossing bieden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 14:43

Vorig jaar december een iPhone gekocht bij een bekende winkel die refurbisht Apple producten verkoopt.

Halverwege dit jaar begon deze kuren te vertonen waarbij het beeldscherm steeds uitviel. In september heb ik hem weggebracht ter reparatie. Het zou 3 weken duren, na 4 weken zelf gaan bellen hoe het ervoor stond. Nou ze hadden goed nieuws, hij was terug en ik zou de volgende dag bericht krijgen.

Helaas niks gehoord en weer zelf gebeld, toen bleek dat hij helemaal niet terug was en we nog moesten wachten. 2 weken verder weer gebeld voor de stand van zaken, iPhone bleek wel terug te zijn maar Er was geen reparatie mogelijk geweest. Ik zou een vervangt product krijgen maar deze was niet leverbaar. Ik kreeg een aanbod voor een ander toestel maar moest wel bijbetalen.

Dit uiteraard niet gedaan en vanaf daar overgedragen aan mijn man want ik blijf te vriendelijk ;) ze zouden alsnog een vervangend toestel regelen, er kwamen er een aantal binnen. Er was ons zelfs een toestel met meer GB beloofd. Uiteindelijk bleken deze allemaal al weer vergeven en hadden we nog niks.

Nu gister eindelijk een vervangend toestel, niet met meer GB maar wel een mooi ding. We zijn ondertussen dus maanden verder.... blijkt dit ding niet goed te werken, de lezer van de Sim doet het niet goed waardoor ik geen service heb.

We hebben al heel vaak om geld terug gevraagd maar dat willen ze niet geven, net weer gebeld en ze gaan weer overleggen maar gaven wel vast aan dat we het aankoopbedrag niet terug zouden krijgen. Wat nu? Waar hebben we recht op?

Strooigoed


FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:07

Wat staat er in de terms en conditions? Hoelang geven ze garantie?

Ik heb een refurbished laptop, en hier kreeg je standaard 6maanden garantie bij, en kon je extra garantie bij kopen (tot 3 jaar)

Interessante link:
https://www.iphoned.nl/tips/garantie-re ... ed-iphone/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers