Online tool voor uitnodigingen + het beheren ervan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Online tool voor uitnodigingen + het beheren ervan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 14:10

Beste Bokkers,

Ik ben opzoek naar een online tool waarmee ik voor een (groot) event mensen kan uitnodigen en dit ook kan beheren.

Mailchimp al geprobeerd (met een list + form), maar dit proces is zo omslachtig dat ik eigenlijk vind dat er teveel handelingen moeten worden verricht en de drempel daardoor te hoog wordt. Daarnaast komt de opvolgende mail in het aanmeldingsproces ineens in de spam terecht. De volgende optie die ik had bedacht is in mailchimp met de button doorschakelen naar een mail met een voorgekauwd formulier. Nadeel daarvan is dat je de gegevens zelf moet verwerken.

Eigenlijk hoop ik dat iemand nog een handige tool heeft waar het snel kan zonder dat er door de ontvanger teveel handelingen moeten worden uitgevoerd :+

Brand los!

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:28

Eventim oid? En dan de tickets op €0 zetten?

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Online tool voor uitnodigingen + het beheren ervan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:31

Google forms?

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 17:05

Destination schreef:
Eventim oid? En dan de tickets op €0 zetten?


Daar ben ik nu inderdaad mee bezig, toevallig. Werkt dat fijn? Ik begreep van anderen dat er nogal duidelijk vermeld wordt dat je gebruik maakt van een gratis tool. Maar zover was ik zelf nog niet.

Bedankt voor de tip in ieder geval, ook Magrathea! Ik zit Google Forms te bekijken en dat ziet er ook goed uit. Top!

Edit: Google Forms ziet er tot nu toe super uit! Precies wat ik zocht. Thanks! *\o/*