Vraag omtrend Flickr.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Vraag omtrend Flickr.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 17:35

Hoi!
Ik twijfelde heel erg of het topic hier moest of bij Links, maar aangezien ik denk dat het topic hier beter past ivm het gebruik van deze site door vele fotografen, plaats ik hem hier..

Ik zou heel graag willen weten of het mogelijk is om het premium account op flicker aan te schaffen ZONDER creditcard of Paypal.
Ik heb namelijk beiden niet maar wil heel graag gebruik blijven maken van Flickr. Ook omdat er heel veel kostbare foto's op staan die ik helaas niet meer heb door een gecrashte harde schijf.

Bij Paypal krijg ik overigens de code maar niet doorgestuurd om het account te activeren, ik kom er maar niet uit.. Ik heb inmiddels contact opgenomen met Flickr via de facebook pagina maar weet niet hoe snel zij antwoorden..

Ik hoor het graag! :D

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:03

LoveUggs schreef:
Ik zou heel graag willen weten of het mogelijk is om het premium account op flicker aan te schaffen ZONDER creditcard of Paypal.


Voor zover ik zie kan dat niet, ik zou er in jouw geval voor opteren om contact op te nemen met Paypal zodat je op die manier je Flickr kunt upgraden :)

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 18:17

droomy schreef:
LoveUggs schreef:
Ik zou heel graag willen weten of het mogelijk is om het premium account op flicker aan te schaffen ZONDER creditcard of Paypal.


Voor zover ik zie kan dat niet, ik zou er in jouw geval voor opteren om contact op te nemen met Paypal zodat je op die manier je Flickr kunt upgraden :)


Ja ik wacht iig heel even de reactie van Flickr af.. Baal dat het veranderd, maar ook begrijpelijk vanuit de site. Jammer dat de optie van Ideal er niet bij staat.

Edit; Inmiddels eindelijk gelukt met paypal, moet ik toch nog een creditcard nr invoeren.. -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101733
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Vraag omtrend Flickr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:26

Ik heb ervoor gekozen om al mijn foto's door te lopen en op te slaan wat ik nog wil bewaren. Ze verwijderen alles boven de 1000 foto's maar dat is nu niet erg meer. Ik ga niet betalen om meer dan 1000 foto's kwijt te kunnen...

Anoniem

Re: Vraag omtrend Flickr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:37

Omdat je vraag toch meer over de technische kant gaat van Flickr, verplaats ik je topic van FK naar HTT.