CD branden met Itunes lukt niet.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

CD branden met Itunes lukt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 11:41

Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik Itunes gedownload en een AppleID aangemaakt. Ik heb vervolgens een music abbo genomen. Mij is verteld dat ik met dit abbo liedjes op een cd kan branden zonder ze zelf ook nog eens te kopen. Nu heb ik al vanalles geprobeerd maar ik kan geen cd branden. Ik zie de optie wel staan maar hij is uitgegrijsd en ik kan het niet aanklikken. Ik heb al 2 keer een dik half uur met Itunes aan de telefoon gehangen maar ook zij kunnen mij niet helpen. Wat doe ik fout? Iemand enig idee?

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:52

Als 'Brand afspeellijst op schijf' niet wordt weergegeven in het menu, kan de geselecteerde afspeellijst niet op een cd worden gebrand omdat de lijst onderdelen met gebruiksbeperkingen bevat (zoals een nummer dat niet op je computer mag worden afgespeeld).

Zie hier meer informatie: https://support.apple.com/nl-nl/guide/i ... ns2987/mac

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 12:53

Matheno schreef:
Als 'Brand afspeellijst op schijf' niet wordt weergegeven in het menu, kan de geselecteerde afspeellijst niet op een cd worden gebrand omdat de lijst onderdelen met gebruiksbeperkingen bevat (zoals een nummer dat niet op je computer mag worden afgespeeld).

Zie hier meer informatie: https://support.apple.com/nl-nl/guide/i ... ns2987/mac


Zover was ik ook al maar ik weet inmiddels waar de schoen wringt na de 4de medewerker gesproken te hebben bij Itunes, het kan dus helemaal niet met Apple Music.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: CD branden met Itunes lukt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 14:21

Dan toch maar gewoon zelf muziek downloaden. Je hebt ook online tools om youtube muziek naar downloadbare mp3 muziek om te zetten. Gewoon even googelen op Youtube to mp3.