Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Handdoeken, droger of waslijn?

Droger, lekker zacht.
508 (63%)
Waslijn, schuurpapier is fijn.
89 (11%)
Waslijn, heb geen droger.
178 (22%)
Anders, namelijk...
22 (2%)

Totaal aantal stemmen: 797


xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:19

droger ivm gebrek aan ruimte om handdoeken/beddengoed op te hangen.

_Mirjam

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:31

Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die het fijn vinden om schuurpapier-handdoeken te gebruiken 8)7

Nu hebben wij niet echt keuze door een gezamelijke wasserette zonder mogelijkheid om was op te hangen (kan ook echt niet in ons appartementje) dus het gaat sowieso in de droger, maar anders zou het ook echt altijd in de droger gaan. Eigenlijk alle andere was zou ik het het liefst aan de lijn te drogen hangen.

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:56

Droger :)

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:01

Ik heb geen droger, dus ze gaan op het wasrek binnen. Ze zijn alleen na de eerste keer drogen een beetje hard, maar nog geen schuurpapier. Bij de tweede keer drogen zijn ze al weer zacht.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:18

In de droger. :j
Ik hou echt niet van dat schuurpapier.
Bij mijn ex geen droger, dus wasverzachter erbij.
Mijn huidige vriend hing ze ook gewoon op, heb wel aangegeven dat ik liever zachte handdoeken heb ipv schuurpapier, dus daar gaan ze nu ook in de droger. :)

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 23:17

_Mirjam schreef:
Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die het fijn vinden om schuurpapier-handdoeken te gebruiken 8)7

Nu hebben wij niet echt keuze door een gezamelijke wasserette zonder mogelijkheid om was op te hangen (kan ook echt niet in ons appartementje) dus het gaat sowieso in de droger, maar anders zou het ook echt altijd in de droger gaan. Eigenlijk alle andere was zou ik het het liefst aan de lijn te drogen hangen.



Hier precies andersom.
Hoe kunnen mensen ooit die zachte rommel fijn vinden.

Maar... Gelukkig... Voor ieder een eigen keuze.

ikkeniet

Berichten: 1260
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 00:04

Bij ons gaat bijna alles in de droger.
Alleen de hardloop/ atletiekkleding wordt op een hangertje gedroogd.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18124
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 00:33

Beiden, vandaar anders gestemd. Lekker aan de lijn en ruw vind ik prettig maar ook vers uit de droger. Overigens gooi ik er maar een paar per keer in de droger, niet meer dan nodig voor een paar dagen. Ook gooi ik een droge handdoek (of 2) bij vochtige was zodat het sneller droogt. Maar indien mogelijk liefst alles aan de lijn of op het wasrek.

fjordjes

Berichten: 12029
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 00:57

Uit nood moet ik nu ruim een maand alles drogen op het wasrek maar oh wat mis ik die droger! Duurt mega lang voor m'n was droog is en er passen maximaal 2 wassen op het rek...
Printplaat is kapot en ligt bij de reperateur. Als ie het hierna nog een keer begeeft koop ik een warmtepomp droger.

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 02:01

Geen droger, dus een wasrek. En eerlijk gezegd merk ik niks van schuurpapiergevoel...Nou heb ik geen zijden lapjes waar ik me mee droog dep, maar gaat het gewoon lekker ruig dus het kán wezen dat het schuurpapier is maar ik er niks van merk... :P
Bovendien van huis uit nooit drogers gehad, dus mis ik ook niks. Als ik fluffy wil duik ik wel in één van mijn fluflapjes of de kat. Niet om te drogen, maar gewoon voor het gevoel natuurlijk. Katten drogen niet echt lekker. :D

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 06:44

Onze droger heeft het vorig jaar begeven en we zijn er nog niet toe gekomen om een andere aan te schaffen. Moet zeggen dat ik ‘m helemaal niet mis (2 volwassenen, 2 kinderen). Goed voor het milieu en de portemonnee ook wel. En gedachten de vrije loop laten tijdens het was ophangen heeft ook wel iets therapeutisch. Moet alleen een beetje doseren want 3 wassen op een dag erdoorheen jagen, daar hebben we nu geen ruimte meer voor :')
Hoe dan ook; schuurpapier dus :D

tomklover
Berichten: 395
Geregistreerd: 02-05-10

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 06:50

Droger! Maar dat komt vooral omdat ik een hekel heb aan de was ophangen

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 07:06

Ik heb geen droger dus aan de waslijn, maar sowieso geef mij een lekkere ruwe handdoek <3

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Poll: Handdoeken, droger of waslijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 07:41

Wij hebben geen droger dus geen optie ook. Wel vind ik als handdoeken eenmaal in de droger geweest zijn dan worden ze nooit meer goed genoeg aan de lijn. Als nieuwe handdoeken alleen aan de lijn zijn geweest is het best te doen.

Ir111

Berichten: 11951
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:04

Pluizebolpum schreef:
Als ik fluffy wil duik ik wel in één van mijn fluflapjes of de kat. Niet om te drogen, maar gewoon voor het gevoel natuurlijk. Katten drogen niet echt lekker. :D

En als je wel katten gebruikt om te drogen blijf je daarna zitten met een natte poes... :+

Koper

Berichten: 30258
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:06

Jaaaa, lekker harde handdoek. Dat fluffe vind ik helemaal niks. Fluffe spijkerbroeken ook niet.

Ik doe helemaal niks in de droger. Heb er ook geen. Slecht voor het milieu en voor mijn portemonnee.