Bose waardeloze service schandalig gewoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:46

Voor mij ook, nu stond bose al sowieso niet hoog op mijn verlanglijst vanwege de prijs maar dit maakt dat ik ook nog een keer extra nadenk. Bij zo'n prijsklasse verwacht ik ook een zekere customer support of service.

Ts heb je al eens gekeken naar het merk JBL, ze hebben volgens mij alleen geen echt draadloze oordopjes. Ik heb zelf de JBL E65ncbt, dat is wel een grote koptelefoon maar ik kan daar ook mee slapen als ik op mijn rug lig. Ben er heel tevreden mee, ik heb hem aangeschaft omdat ik een buurman heb die een beetje koekkoek is (muziek keihard zetten, gillen schreeuwen e.d., ook midden in de nacht). Ik weet niet of het nog comfortabel zou zijn als je die echt elke nacht heel de nacht op zou moeten, maar eens in de zoveel tijd een nacht ermee slapen, of soms echt uren achter elkaar op hebben (zoals hoe ik hem gebruik) vind ik zelf prima te doen.
Deze koptelefoons kan je ook wél testen bij de mediamarkt, mijne komt bij mediamarkt dordrecht vandaan en daar ben ik heel fijn geholpen. Ze hebben daar ook een soort herrie zuil in de winkel waar je in kunt gaan staan, dan komt er lawaai uit zeg maar en dan kan je specifiek de noise cancelling ervaren/testen. Misschien dat ze dat ook hebben bij een filiaal bij jou in de buurt? Dan zit je ook niet met terugbrengen en geld terug zien te krijgen en dergelijke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:51

"Ik hoop dat u begrijpt dat ik absoluut niet tevreden ben met de niet geboden service en hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben."
Wat een sukkels daar, ook erg klantvriendelijk om geen excuses aan te bieden..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-18 20:12

Heb ze inmiddels een mail teruggestuurd. Duidelijk en ook melding gemaakt dat ik hun gebrek aan service op aantal plekken heb gemeld. Benieuwd op hun reactie terug. Al verwacht ik niks.

Telpeva ik ben begonnen met de moise canseling koptelefoons, alleen die werken totaal niet. Ik hoor alles erdoorheen. Moet ze verplicht koppelen met telefoon ook. Daarnaast ben ik een echte zijslaper helaas. Dan werken grote koptelefoons niet.

Ik heb ook dopjes voor motorrijden die dempen iets, zijn inimini die bedoeld zijn om windgeruis tegen te gaan. Maar krijg daar jeukoren van na paar uur. Een geluk heb ik, ik kan vaak paar dagen in weekend elders bijslapen. Maffe is dat ligt tegen spoor aan waar paar keer goederentreinen langskomen s nachts maar daar slaap ik doorheen. Tsja :roll: 8)7 . Zonder dat zou ik allang echt een probleem hebben gehad.

Weet inmiddels wel waarom ik zo licht slaap. Ben daar pas echt net achter. Ben hyperalert op geluiden omdat ik kennelijk in waakstand sta. -O- Soort herdershond dus die met oren gespitst slaapt om de boel te bewaken. Omdat ik alleen woon en honden (oa een herder) doorsnurken blijf ik kennelijk automatisch de boel in de gaten houden. Bij iemand anders in huis of bij mij in huis slaap ik dus gewoon overal dwars doorheen. :? :Z

Hoe minder geluid ik van buiten hoor hoe groter de kans op doorslapen dus. Heb nu uit ellende raam maar dichtgedaan. Helaas houd ik van koele slaapkamer maar nu hoor ik minder van buiten. In combi met zengeluid van youtube iets harder helpt dat iets in ieder geval