Gezocht, ovaal tafellaken!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Gezocht, ovaal tafellaken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:02

Nou, Kerst komt eraan. We weten mijn meme, die standaard altijd zegt dat ze niets moet hebben, toch elk jaar te verrassen met een cadeau dat ze toch altijd kan gebruiken en leuk vindt! Nu willen wij haar dit jaar een tafellaken cadeau geven. Ze heeft een ovale tafel gekregen met een tafellaken. Nu wil ze graag een 2de tafellaken. Kan ze eens afwisselen of de andere opleggen als de 1 in de was zit. Nu is er 1 probleem: De maat. De tafel is 200 lang en 150 breed. Het tafellaken moet dus minstens 220 op 170 zijn, maar eigenlijk liefst nog 240 op 190 zijn ivm krimpen. Allerlaatste eis: Het moet katoen zijn. Natuurlijk heb ik het www al afgespeurd. Ik vind er in die maat maar helaas zijn deze altijd polyester. Ook heb ik maatwerk gevonden MAAR deze kost maar liefst €116 zonder verzenden -O- Ons budget is helaas maar €50. We kunnen er wel wat boven gaan, maar niet al te veel.

Dus, wie kan ons eventueel helpen, vind een tafellaken dat mijn ogen nog niet is gepasseerd. Wij zijn ook al in fysieke winkels gaan kijken maar helaas hebben ook deze geen dergelijke breedte in voorraad. Oh, het is trouwens een volledig ovaal, dus geen tafel met gelijke breedte en afgeronde koppen. Dus ovaal A op de afbeelding.



Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:06


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:33

Helaas zitten deze ook al aan €100 zonder verzenden :( Het kan dat het een onmogelijke zoektocht is hoor

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:02

Je hebt het alleen aan stof dus al over bijna vijf vierkante meter... En dan moet het nog afgewerkt worden. Ik denk dat het heel lastig wordt. Tenzij je een lieve kennis/vriendin hebt die het gratis en netjes voor je af kan werken.

Edit: Arp schijnt wel wat te hebben: https://www.bol.com/nl/l/ovale-tafelkle ... &view=list

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:17


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:34

Ik ben ondertussen geslaagd in mijn zoektocht voor €16. Vond een tafellaken van de gezochte maat, nieuw in de verpakking voor €10 2dehands. Inclusief verzenden heb ik het voor €16 vandaag ontvangen. Iedereen bedankt voor het meedenken!