tv-schotel van 2 jaar al 2x stuk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

tv-schotel van 2 jaar al 2x stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 17:10

In oktober 2016 heb ik voor mijn huurhuisje een schotel aangeschaft. Ik was 323 euro kwijt met alles er op en eraan. (plaatsen, ontvanger etc etc).

Na een klein jaar was het kastje wat verbinding heeft met de satteliet kapot. Ze zijn hem komen vervangen en ik moest 74 euro betalen. Toen stond ik er niet bij stil dat het garantiewerk kon zijn. Nu 3 maanden terug WEER ditzelfde kastje kapot. Omdat meneer 2 weken op vakantie was heb ik dus ook 2 weken zonder tv gezeten. Anyway, twee dagen na vervanging krijg ik een rekening van 130 euro. Toen heb ik terug gemaild dat ik dit niet ga betalen omdat het belachelijk is dat ik van de reparatiekosten bijna weer een nieuwe schotel met alle toebehoren en plaatsing kon betalen. Niks meer op terug gehoord. Tot vandaag. Krijg een mail met de rekening weer toegezonden.

Ik heb gebeld en kreeg een ventje aan de lijn en maandag is de baas pas weer terug. Hij gaat de vraag aan hem voorleggen, hij heeft me netjes tewoord gestaan etc.

wat is nu mijn probleem denk je dan? Ik vraag mij af wat mijn rechten nu zijn. Ik heb wel de factuur van de aankoop van de schotel liggen maar hier staat verder niks over een garantietijd op.

Ik wil mij goed voorbereiden voor maandag zodat ik weet welk recht ik nu heb, of het allemaal binnen de garantie valt en of ik dus die 74 euro alsnog terug kan krijgen van het bedrijf.

Iemand een idee?

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Re: tv-schotel van 2 jaar al 2x stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 21:17

iemand?