Goede bluetooth oordopjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Goede bluetooth oordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-18 12:29

:wave:

Ik ben op zoek naar goede oordopjes om muziek mee te luisteren. Ik zoek oordopjes die Bluetooth hebben en die met zo'n snoertje achter je nek aan elkaar vastzitten.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil goed geluid, goede bluetooth verbinding met mijn Samsung telefoon en vooral ook dat ze goed blijven zitten.

Iemand tips/ervaringen? :)

------------------------------


Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17975
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 12:46

Bose Soundsport. Beste aanschaf die ik ooit gedaan heb. Waar geen enkele inear headset bij mij blijft zitten en snel last geven, kan ik deze echt uren dragen zonder dat ze uitvallen of gaan irriteren.
Geluidskwaliteit van Bose hoef ik denk ik weinig over te zeggen, dat is gewoon uitstekend. Verbinden is een eitje, wisselen tussen apparaten ook.

Het kost wat, maar dan heb je ook wat :j

Edit: deze heb ik: https://www.coolblue.nl/product/712014/ ... zwart.html

Je hebt ze ook met noicecanselling, maar dan heb je twee losse dopjes. Dat leek mij onhandig. https://www.coolblue.nl/product/805230/ ... zwart.html

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?


Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Goede bluetooth oordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 16:42

Beats van dre. Ik zweer erbij, neem niets meer anders. Zitten stevig in je oren en eet goede kwaliteit, voor slechts 100 euro heb je ze dacht ik, dus dat valt wel mee :).

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: inge_romeo, lukka63, moonsparkle, scappa, Schuur_ en 91 bezoekers