Bath bucket of Tubble?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:30

Nogmaals bedankt Lalidan, dit is inderdaad mijn geluksdag, straks eerst een staatslot kopen!

Demdeempel, ik heb de bathbuckle net uitgeprobeert! Wat een uitvinding, echt heerlijk badderen. Een ligbad kon ik altijd maar half vol laten lopen, ander ging ik drijven...oftewel bijna kopje onder. Hier zit je heerlijk warm in en volgens mij kost het minder water dan een ligbad. Hoefde helemaal niet lang te wachten. Ik had hem zelfs te vol laten lopen.... en toen kwam ik erachter dat het niet handig is hem op het afvoerputje te zetten....Maar ook dat is goed gekomen, want hij is vol toch te verschuiven. En je komt er ook heel gemakkelijk uit. Veel gemakkelijker dan een ligbad. Dit is echt een blijvertje! En ik kan hem prima kwijt tussen de douche cabine en de toilet in de badkamer en als we hem langere tijd niet gebruiken, gaat hij gewoon naar zolder.

De tubble lijkt me ook wel wat als hij zo gemakkelijk weer leeg te laten lopen is en op te bergen als Livion schrijft, want dat lijkt me echt een dingetje. En ik weet niet of ik daar ruimte voor in mijn badkamer heb.

Voor de bathbucket ik zie ook mogelijkheden om hem in de zomer als afkoelbad in de tuin te gebruiken. Iemand ervaringen mee?

Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:55

Te donker weer voor foto's, maar toch een poging:

Afbeelding

Hier zit ik met mijn knieën opgetrokken, die komen bij mij (1.68m) niet boven het bad uit:
Afbeelding

Als ik er vrij rechtop in zit met benen gestrekt dan heb ik achter mijn voeten nog zo'n 20cm ruimte denk ik.

De opbergzak:
Afbeelding

En de motor, met slang die je eraan kunt koppelen, en een reparatiesetje:
Afbeelding

Oh, één tip: als je bad net als bij mij óp je doucheputje staat, let dan goed op dat je de afvoerslang goed neerlegt! Ik had mijne de eerste keer ongeveer op het putje gelegd, maar vervolgens is hij iets verschoven naar net naast het putje. Door de druk van het water was het putje vervolgens afgesloten toen ik het bad wilde laten leeglopen :')
Met wat hangen en wurgen is het uiteindelijk gelukt om de slang toch goed onder het volle bad te krijgen (goede test, het ding krijg je niet zo maar lek :P), maar dat gedoe zou ik jullie graag besparen.

SassyMoon, wat heerlijk! Hoeveel plezier zoiets kan geven.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:44

Nou ik ben ook klaar voor mijn weekend, ik ga even lekker mijn bath bucket uittesten Afbeelding

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 00:28

Oooohw heerlijk, kan niet wachten op extra centjes en dan ook zo’n luchtbad te halen...ziet er echt zo adembenemend lekker uit...zucht :D

joosie

Berichten: 635
Geregistreerd: 25-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:41

Zou mijn vriend van 1,85 ook in een bad bucket passen? :') Hij wilt graag een bad, maar dat gaat niet.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:46

Ik heb wel gelezen dat iemand man van 1,78 er prima in paste. Ik ben zelf maar 1,65 en mijn vriend maar 1,70 dus ik kan er helaas niks zinnigs over zeggen.... daarnaast weigert mijn vriend principieel erin te gaan omdat hij het een lelijk onding vind en hem weg wil doen maar ik blijf hem lekker gebruiken haha :+

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:06

Mijn man is 1.84 en past erin. Hij zit er ook weleens in.

Jorinda

Berichten: 13461
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:22

Zit je bij de Tubble op de tegelvloer of zit daar ook wat lucht onder? :7

Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:53

Er zit iets heel duns in de bodem, het voelt een beetje gel achtig (is het denk ik niet, maar kan het niet beter omschrijven).
Ik was van tevoren van plan er piepschuim onder te doen, maar vind de bodem eigenlijk prima zitten zo.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:17

Zo blij als een vis in het water hahahah, ik heb net mezelf alvast een kerstcadeautje gegeven en heb de tubble besteld hopelijk woensdag binnen en kan ik lekker badderen

Rchell

Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 23:24

Hai dames,

Even een vraag aan degene die een Tubble hebben. Ik ben een dame met een maatje meer én zwanger en wil dolgraag een tijdelijk bad. Kom op de tubble uit maar vraag me af of ik erin pas. Mijn schoonouders hebben een heel klein bad en daar pas ik net in, maar comfortabel is anders. Het lijkt mij dat de tubble wellicht iets meegeeft/ wat flexibeler is?

Hoe bevalt hij voor degene die de Tubble hebben. Mocht iemand heb 2e hands hebben houd ik me aanbevolen.

Alvast bedankt!

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 00:26

Rchell schreef:
Hai dames,

Even een vraag aan degene die een Tubble hebben. Ik ben een dame met een maatje meer én zwanger en wil dolgraag een tijdelijk bad. Kom op de tubble uit maar vraag me af of ik erin pas. Mijn schoonouders hebben een heel klein bad en daar pas ik net in, maar comfortabel is anders. Het lijkt mij dat de tubble wellicht iets meegeeft/ wat flexibeler is?

Hoe bevalt hij voor degene die de Tubble hebben. Mocht iemand heb 2e hands hebben houd ik me aanbevolen.

Alvast bedankt!


Licht eraan wat je een maatje meer noemt.
Met mijn +- 88 kilo en maat 44/46 pas ik echt met meer dan gemak in de tubble.

Rchell

Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 10:42

kim_1990 schreef:
Rchell schreef:
Hai dames,

Even een vraag aan degene die een Tubble hebben. Ik ben een dame met een maatje meer én zwanger en wil dolgraag een tijdelijk bad. Kom op de tubble uit maar vraag me af of ik erin pas. Mijn schoonouders hebben een heel klein bad en daar pas ik net in, maar comfortabel is anders. Het lijkt mij dat de tubble wellicht iets meegeeft/ wat flexibeler is?

Hoe bevalt hij voor degene die de Tubble hebben. Mocht iemand heb 2e hands hebben houd ik me aanbevolen.

Alvast bedankt!


Licht eraan wat je een maatje meer noemt.
Met mijn +- 88 kilo en maat 44/46 pas ik echt met meer dan gemak in de tubble.


Dank je wel voor de reactie! ik zit op 46/48 nu en (hopelijk) straks wel met een dikke buik ;)
En aangezien het me vooral om tijdens mn zwangerschap gaat zou het zo jammer zijn als ik volgende maand al niet meer pas :o

Jorinda

Berichten: 13461
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:34

Ik heb zelf geen Tubble, maar je zit daarin wel met je knieën opgetrokken geloof ik? Lukt dat wel met buik straks?
Edit: ik verwar hem met de Bath Bucket :7

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 14:08

De tubble pas je denk ik met maat 46/48 ook nog prima in hoor. Of je zwangere buikje lekker onder water komt durf ik niet te zeggen...bad is wel hoger dan een gemiddeld gewoon bad...verder lekker het zeiltje dicht doen en het blijft heerlijk warm :D heb er laatst 3 kwartier in gehangen en het water was nog steeds heerlijk warm terwijl in een gewoon bad ik al snel moet bijvullen met extra warm water

Rchell

Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 09:23

kim_1990 schreef:
De tubble pas je denk ik met maat 46/48 ook nog prima in hoor. Of je zwangere buikje lekker onder water komt durf ik niet te zeggen...bad is wel hoger dan een gemiddeld gewoon bad...verder lekker het zeiltje dicht doen en het blijft heerlijk warm :D heb er laatst 3 kwartier in gehangen en het water was nog steeds heerlijk warm terwijl in een gewoon bad ik al snel moet bijvullen met extra warm water


Top! Dank je wel..
Staat bovenaan mijn verlanglijstje voor mn verjaardag haha :D

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:40

Rchell schreef:
kim_1990 schreef:
De tubble pas je denk ik met maat 46/48 ook nog prima in hoor. Of je zwangere buikje lekker onder water komt durf ik niet te zeggen...bad is wel hoger dan een gemiddeld gewoon bad...verder lekker het zeiltje dicht doen en het blijft heerlijk warm :D heb er laatst 3 kwartier in gehangen en het water was nog steeds heerlijk warm terwijl in een gewoon bad ik al snel moet bijvullen met extra warm water


Top! Dank je wel..
Staat bovenaan mijn verlanglijstje voor mn verjaardag haha :D


Je woont niet heel toevallig in de buurt van drachten (friesland)
Anders mag je bij mij wel een x proefbadderen in de tubble :j

Rchell

Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 13:18

kim_1990 schreef:
Je woont niet heel toevallig in de buurt van drachten (friesland)
Anders mag je bij mij wel een x proefbadderen in de tubble :j


Heel erg lief aangeboden.. maar ik woon in de buurt van venlo (limburg) :')

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:16

Rchell schreef:
kim_1990 schreef:
Je woont niet heel toevallig in de buurt van drachten (friesland)
Anders mag je bij mij wel een x proefbadderen in de tubble :j


Heel erg lief aangeboden.. maar ik woon in de buurt van venlo (limburg) :')


Dat wordt hem dan niet :')

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:50

Ik heb een ouder model tubble. Het is handig als met leeg laten lopen als hij op dezelfde hoogte staat als het afvoerputje.
Ik gebruik hem vooral op het balkon s zomers.
Je kunt hem ook met het pompje weer leeg laten lopen.
Ik vond het heerlijk. Alleen droogmaken is wel gedoe. De mijne is is daardoor wel wat gestikt. Maar ik heb hem nu 3 jaar ofzo.

En ik ben door heel veel prednison allesbehalve slank, maar het past prima!

Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:52

De tubble is nu overal weer duurder. Ik heb te lang getwijfeld denk ik.
Voor 160 ga ik hem niet kopen, 99 vond ik genoeg.

Mocht er iemand van af willen, hou me aub in gedachten. ;)

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:16

Ik ben nog steeds heel blij met mijn bathbucket en gebruik hem veel vaker dan ik vroeger een ligbad ooit gebruikte. Nu zou ik graag naast dat kleine hangbakje nog een mogelijkheid hebben om dingen bij de hand in bad te hebben. Liefst iets wat niet te veel plek inneemt en gemakkelijk op te bergen. Heeft iemand daar al goede oplossingen voor gevonden?

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:45

Ik zet er steeds mijn bijzettafeltje naast. Heb er meestal 1 of 2 dingen op staan in de woonkamer, die zet ik dan even op de eettafel.
Eigenlijk wilde ik graag zo'n plank voor over het bad, maar heb nog niet opgemeten of die een beetje past.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:57

Ik heb een randje in de badkamer waar m'n telefoon op staat en nog wat te drinken :D

Afbeelding

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 14:55

Dankjewel voor jullie reactie, DemDeempel en LBLGypsyCobs, maar ik zoek iets wat gebruiksvriendelijker is. Ben te lui om elke keer een krukje te verslepen en wil ook niet zover reiken als dat randje :D