Iphone 8 of Iphone 7plus?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stripe000
Berichten: 585
Geregistreerd: 02-06-15

Re: Iphone 8 of Iphone 7plus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:29

Ik heb de 7 plus en ben er super tevreden mee.
Mooi en helder groot scherm en hele mooie foto’s .
Wat mij betreft aanrader!

Chinas

Berichten: 817
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:45

Stripe000 schreef:
Ik heb de 7 plus en ben er super tevreden mee.
Mooi en helder groot scherm en hele mooie foto’s .
Wat mij betreft aanrader!


Helemaal mee eens! Mijn vorige smartphone was relatief klein maar nu weet ik niet meer beter dan dit formaat, je went er super snel aan

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-18 19:17

Eline_S_S schreef:
Ik geloof dat de 8plus nu bij KPN is verlaagd in prijs :)

Ze zijn allemaal gedaald qua prijs door de nieuwe release van de Xs en Xr :) Maar helaas valt de 8plus nog niet onder de 600 euro, ook niet refurbished...

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 20:59

Meh balen, ik wil ook een vervanger voor mn 7 -O-

Anoniem

Re: Iphone 8 of Iphone 7plus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 21:30

Ik heb een 7+ en ben heel tevreden. Die gaat de komende periode ook nog niet weg :D

Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 14:31

Ik kwam er net achter dat je met een iPhone 8 (zonder portret-modus) wel portretfoto's kunt maken via Instagram.

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-18 16:58

Westhof schreef:
Ik kwam er net achter dat je met een iPhone 8 (zonder portret-modus) wel portretfoto's kunt maken via Instagram.

Hoe dan?

Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 17:10

CalipsoLover schreef:
Westhof schreef:
Ik kwam er net achter dat je met een iPhone 8 (zonder portret-modus) wel portretfoto's kunt maken via Instagram.

Hoe dan?

Als je een foto maakt via 'Mijn verhaal' zie je de optie 'focus', die hetzelfde effect geeft :)

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: Iphone 8 of Iphone 7plus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:17

Ik lees hier even mee, heb nu de iPhone 6, die gaat waarschijnlijk naar mijn vriend en dan ga ik voor de 7 of 8.
Hebben jullie ervaring met bepaalde sites voor refurbished telefoons? We hebben voor mijn vriend vorig jaar bij ik geloof Leapp ( in ieder geval in een winkel) een gebruikte Samsung gekocht, die is nu toch echt al weer hard aan vervanging toe.
De iPhone 6 die ik nu heb heb ik ruim 1,5 jaar geleden van mijn broertje overgenomen, doet het op zich nog prima ondanks dat hij toch echt al wel bijna een jaar of 3 oud moet zijn ondertussen.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Iphone 8 of Iphone 7plus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:30

Ik heb een 8 plus. Die verschilt niet heel bijzonder veel van de 7plus. Maar de foto's zijn echt super. Dus als foto's een voorwaarde zijn zou ik een plus nemen. Dat formaat wen je snel genoeg aan. (Hij past nog steeds in mn BH )

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-18 13:45

Bjarni schreef:
Ik lees hier even mee, heb nu de iPhone 6, die gaat waarschijnlijk naar mijn vriend en dan ga ik voor de 7 of 8.
Hebben jullie ervaring met bepaalde sites voor refurbished telefoons? We hebben voor mijn vriend vorig jaar bij ik geloof Leapp ( in ieder geval in een winkel) een gebruikte Samsung gekocht, die is nu toch echt al weer hard aan vervanging toe.
De iPhone 6 die ik nu heb heb ik ruim 1,5 jaar geleden van mijn broertje overgenomen, doet het op zich nog prima ondanks dat hij toch echt al wel bijna een jaar of 3 oud moet zijn ondertussen.

Ik heb al ervaring met Irepairshop.be, hele fijne service, vriendelijke mensen (je kan ook gewoon bestellen maar ophalen is ook een optie) zelfs de modellen waarvan ze zeggen dat die lichte gebruikssporen hebben, hebben dat eingenlijk amper. Nieuwstaat modellen zijn echt 100% in orde! Geen problemen mee gehad en ondertussen al 2 toestellen van gekocht, binnenkort dus derde :)

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Iphone 8 of Iphone 7plus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-18 13:46

Ik ga vandaag of morgen even langs bij de switch om beide toestellen even zelf van dichtbij te bekijken voor ik een ga bestellen. Denk dat ik toch voor een 7plus ga, maar aangezien ik nog niet 100% zeker ben wil ik toch even nog gaan kijken en beide eens vast nemen

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:52


CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-18 14:06

Ikwashier schreef:
https://www.consumentenbond.nl/smartphone/refurbished-iphone

Let wel op bij refurbished dat je soms geen goede deal hebt, in dit artikel staat meer. Verder zou ik de telefoon met de beste specs kopen, zo kan je weer langer vooruit

Gelukkig met Irepair nog niet meegemaakt, een nieuwstaat toestel is altijd in orde, niets aan te merken, geen deuken, losse schermen of dergelijke :)