Gratis programma om harddisk te herstellen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
capopjekop

Berichten: 30646
Geregistreerd: 30-11-03

Gratis programma om harddisk te herstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 09:24

Mijn externe harddisk is overspannen. Hij wordt wel herkent op mijn laptop maar zodra ik hem wil openen krijg ik de melding dat hij geformatteerd moet worden. Dat doet hij ook op de laptop van mijn vriend.

Nu had ik via Google al enkele programma's gevonden waarmee je fouten kan opsporen en herstellen maar dat herstellen kost vaak geld en ik weet niet eens zeker of het probleem dan verholpen is. Voordat ik ga betalen wil ik eerst kijken of er een programma is wat mss goedkoper is of gratis.


8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Gratis programma om harddisk te herstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:29

Mijn mac gaf laatst ook aan dat mijn externe harddisk stuk was, maar geeft daarnaast de optie om de bestanden nog eraf te halen.
Misschien heb je een mogelijkheid om de schijf ergens op een mac aan te sluiten om te kijken of dat voor die van jou ook werkt?

En als ik een sd kaart koop dan zit daar altijd een gratis recovery programma bij. Hebben harddisks dat niet ook toevallig, of misschien via de website van de fabrikant?

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

capopjekop

Berichten: 30646
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Gratis programma om harddisk te herstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 09:31

Dat is een goede. Ik kom nu zo snel niet op het merk maar wellicht staat er wat op hun site. Straks thuis even kijken

capopjekop

Berichten: 30646
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Gratis programma om harddisk te herstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-18 15:33

Ik heb via de website een programma gedownload waarmee je kunt zien of je hd nog goed werkt. Dat programma zegt dat er niks mis is met mijn harde schijf maar helaas kan ik er nog steeds niet in. Dus helaas werkt dat niet


sandrabmg

Berichten: 91
Geregistreerd: 10-08-13

Re: Gratis programma om harddisk te herstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 15:46


Blaesbjergs Carte Dor ofwel Berrie paard, B + 0, Berrie is Groots met een zachte G !! Rust in vrede mijn grootste maatje!

Monaco Royal Event, in bezit sinds 11 februari 2020


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eefje_Sammy, Ik_is_Ik, Juliet06, Ubermetrics en 93 bezoekers