Scooter

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Re: Scooter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:46

Ik dacht te lezen dat tweedehands ook een optie was, het is ook maar gewoon advies, misschien heeft iemand er wat aan :D


Ies_

Berichten: 2891
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Scooter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:03

Ik heb recent een nieuwe sym fiddle 2 gekocht, echt een hele fijne scooter! Grote aanrader!

Als je los laat, heb je twee handen vrij

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:14

Maaikevdk schreef:
Ik ben ontzettend blij met mijn Peugeot Tweet. Rijd heerlijk, ook best zuinig en nog nooit problemen mee gehad.


Ik heb ook een Peugeot Tweet, heerlijk ding!
Grotere maat wielen wat voor afstanden echt heerlijk is en hij is lekker zuinig. Ik heb er nu 1600km mee gereden en hij loopt ongeveer 1:48 bij mij :j

Whatever works

paard21

Berichten: 131
Geregistreerd: 12-04-17
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:15

Zoals idd al gezegd is oppasen met Chinese scooters, bijvoorbeeld btc. Je kan daar denk ik veel geluk meehebben of juist niet. Heb vriendinnen met Chinese scooters en bij de 1 werkt ie super goed en bij de ander totaal niet, die van haar is al vaak kapot gegaan.Ik ben veel gaan lezen over verschillende scooters, heb ook een topic hier op bokt geopend en ben langs veel scooterzaken geweest voor advies. En ben erachter gekomen dat Chinese scooters dus vooral afgeraden worden. Ik ben uiteindelijk voor een tweedehands Vespa gegaan via marktplaats, dat was ook wel een gok natuurlijk maar het is handig om dan iemand mee te nemen die er verstand van heeft en die even naar de scooter kan kijken.

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Scooter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:59

Piaggio is goed merk. Vespa ook maar wat duurder. Ik heb met mijn Piaggio al 18000+km gereden en heb nog nooit iets hoeven vervangen. :)
Heel veel mensen die ik ken vinden het ook een fijne scooter.

Maar je moet hem ook lekker vinden rijden. Ik zou zeggen, ga proefritjes maken. Een Vespa is bijvoorbeeld zwaarder en groter dan een Piaggio. Bij de Sym mio zat ik met mijn knieƫn bijna tegen het stuur.

------------------------------

Aranel
Berichten: 20192
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 20:44

L_iek schreef:
Welke sym? De fiddle leek mij wel wat.


Die hebben mijn man en ik gehad, super fijn ding was dat :j
Lekker ruim voor twee personen ook (man is 1,95 en ik 1,75) en heeft ons nooit laten staan.

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Scooter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-18 12:32

We hebben er een gekocht! Het is de Sym fiddle geworden.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Scooter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:39

Ik wilde nog de Yamaha Jog RR aanraden. Kleine broertje van de Yamaha Aerox. Super tof en vlot ding! En echt niet duur. Maar je hebt er al een gekocht zie ik.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charaz, Kirrr, Lowie, Twilight en 58 bezoekers