Nachtlampje babykamer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Nachtlampje babykamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 16:05

:wave:

Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en mijn man en ik zijn stukje bij beetje bezig met het inrichten van de babykamer.
Nu wil ik (onder andere) nog graag een nachtlampje wat in het stopcontact kan en die géén blauw licht geeft ivm dag/nacht ritme. Ik wil het niet gebruiken als lampje om de hele nacht aan te laten, maar om even aan te knippen als ik ga voeden of als de kleine huilt. Dan hoef ik niet meteen de grote plafondlamp aan te doen.

Maar nu kom ik er dus niet helemaal uit wat ik zal kiezen. Veel lampen zijn op batterijen en ik kan niet echt zien hoeveel licht ze geven op de voorbeeldfoto's.
Er zijn vast bokt moeders die me verder kunnen helpen hiermee en ik hoor dan ook graag welke nachtlampjes jullie hebben op de kamer van jullie kind :)


chantal_bel

Berichten: 930
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Op de aardbodem

Re: Nachtlampje babykamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:12

Ik had zelf gewoon een normale lamp op een plankje staan met daar een heel laag watt bolletje in.

Iedereen die denkt dat niets 2 kanten heeft, staat waarschijnlijk alleen

Maaikietje
Berichten: 833
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:17

Ik heb (als je interesse hebt) nog een hele gave muurlamp over.

Het is een boom (met plankjes om iets op te zetten) met een uitstekende tak waar een mobiel aanhangt met schattige insectjes. Aan de boom zit een vogelhuisje met een lampje er in. Als je die aanklikt komt er een hele mooie zachte gloed uit het huisje. Mijn kleintje werd er niet wakker van en het is precies genoeg om alles te zien. We hebben deze zelf laten maken en er is dus geen 2e van :D
Als je een foto wil, stuur me even een PB.

...

conejo

Berichten: 1413
Geregistreerd: 07-03-06
Woonplaats: Bennekom

Re: Nachtlampje babykamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 17:13

Wij hebben een lamp soort van hue lamp er in zitten (ander merk) die we op een kleurtje kunnen zetten en kunnen dimmen. De oudste heeft hem op rood staan en de jongste uit. En die kunnen we met een app bedienen en met een afstandbediening.

Ook had ik een leeslampje in het stopcontact zitten met een draaiknop die je met die knop aan zette en gelijk de sterkte kon bepalen.

9-4-2011 verliefd - 5-5-2012 verloofd - 7-6-2013 getrouwd...
11-4-2014 trotse moeder geworden van Feline
9-7-2016 trotse moeder geworden van Fenna

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Nachtlampje babykamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 18:33

Inderdaad gewoon een klein lampje met dimmer en weinig watt

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 18:56

Ik heb een Momakids ei nachtlampje met wit licht. Kan je ook uitdrukken. Zit in het stopcontact.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 01-09-18 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Inge_Zorro

Berichten: 338
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:01

Ik heb net als kraamcadeau een Nijntje nachtlampje gekregen, vind hem superhandig!
Als je op Nijntje drukt gaat hij aan. Geeft genoeg licht voor voeden en verschonen en gaat na 12 minuten vanzelf uit. Ideaal!

[ZORRO M2 dressuur]

wyoming

Berichten: 2499
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:17

Hier heeft mijn zoon een kleuren ledstrip in zijn wolkenlamp. Met de gewone schakelaar heb ik gewoon normaal licht en met een afstandsbediening kan ik de ledstrip aanzetten in de kleur die ik wil en de felheid die ik wil. (En dan staat de normale lamp uit) hij staat nu standaard ingesteld op rood en dan helemaal laag.

Voor mijn dochter gaan we hetzelfde doen (alleen die kamer is nog niet af)

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

jowien
Berichten: 976
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:21

Ikea heeft een wit vosje en een wit eekhoorntje als kinderlampje die zacht licht geven en die je ook nog wat kunt dimmen door op zn hartje te drukken. Paar uur oplader en hij kan de hele nacht (los) mee. Aan en uit door op zn kopje te drukken. Voordeel vind ik is dat ie overal mee naar toe kan, ook als je geen stopcontact bij het bedje hebt.en thuis dus s nachts te plaatsen waar je wilt, eerst bij het voeden en dan op de commode erbij.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 19:22

Inge_Zorro schreef:
Ik heb net als kraamcadeau een Nijntje nachtlampje gekregen, vind hem superhandig!
Als je op Nijntje drukt gaat hij aan. Geeft genoeg licht voor voeden en verschonen en gaat na 12 minuten vanzelf uit. Ideaal!


Deze is dat denk ik? :)

https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis ... 91130.html

Die ziet er leuk uit!

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:25



Inge_Zorro

Berichten: 338
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:50

Aranel schreef:
Inge_Zorro schreef:
Ik heb net als kraamcadeau een Nijntje nachtlampje gekregen, vind hem superhandig!
Als je op Nijntje drukt gaat hij aan. Geeft genoeg licht voor voeden en verschonen en gaat na 12 minuten vanzelf uit. Ideaal!


Deze is dat denk ik? :)

https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis ... 91130.html

Die ziet er leuk uit![/quote

Ja die!

[ZORRO M2 dressuur]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers