Heeft iemand een Simba matras?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denice

Berichten: 9644
Geregistreerd: 02-09-04

Heeft iemand een Simba matras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-18 17:54

Ik lig niet echt geweldig meer op ons huidige matras dus we denken aan een Silva matras.

Heeft iemand deze? Wat zijn jullie ervaringen?


Warboel
Berichten: 14643
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:01

Jup! Wij hebben ze nu een maandje.
Zijn fijne matrassen, vinden ze lekker liggen! :) Ze zijn wel erg dik, dus ik had een molton die er niet meer goed omheen paste. In het begin had ik wel een beetje een gek gevoel in m'n onderrug, maar er staat ook op de site dat dat wel normaal is en dat is ook weer weggetrokken. Ik ben 1.80 en ongeveer 80 kilo en m'n vriend is 1.90 en 70 kilo en we liggen er beide goed op! :) Bieden voldoende ondersteuning. Het is ook wel een fijn idee dat je ze binnen 100 dagen geloof ik nog terug kan sturen, dan is het toch een prettiger idee om uit te proberen. Ik had namelijk op onze oude matrassen echt heel regelmatig onwijs last van m'n onderrug en heupen, maar dat heb ik nu pas 1x heel lichtjes gehad en dat was toen ik belachelijk lang op bed gelegen had :+ :+ :+

Bezorging ging wel een beetje mis bij ons, ze zouden de volgende dag komen maar heeft uiteindelijk wel een dag of 4-5 geduurd geloof ik. Opzich niet heel erg maar wel lastig als je net gaat verhuizen en in je nieuwe huis wil gaan wonen, maar er geen matrassen hebt :+ Dus een paar nachtjes langer in het oude huis op de grond geslapen.

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Eilish
Berichten: 3014
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:04

Ik heb mijn Simba matras weer teruggestuurd na een maand. Matras bleef hard en ik had last van mijn rug ervan. Lees trouwens goed de reviews, want ik heb slechte ervaringen met de klantenservice en ze hebben de reviews op hun facebookpagina uitgeschakeld en verwijderen negatieve reacties.

denice

Berichten: 9644
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Heeft iemand een Simba matras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-18 18:50

Goede tip! We gaan hem maar bestellen en dat terugsturen daar maken ze veel reclame mee dus neem aan dat ze zich hier ook aan houden..er was nu een mooie aanbieding incl kussens en 30% korting dus we gaan de gok wagen!

Warboel
Berichten: 14643
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Heeft iemand een Simba matras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:16

Ja het is ook onwijs persoonlijk natuurlijk, ik vind een wat harder matras juist wel fijn.

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laure, LouLouB, MarjanB, Megane, prugelpiet, Roosch, Vagabondo, xhanneadje en 19 bezoekers