Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
PureSG schreef:ANWB erbij gehaald, die heeft de thermostaat eruit gehaald, ondanks dat dat het vrijwel onmogelijk had kunnen zijn, er zat namelijk net een nieuwe in.
Rex_Rolfo schreef:PureSG schreef:ANWB erbij gehaald, die heeft de thermostaat eruit gehaald, ondanks dat dat het vrijwel onmogelijk had kunnen zijn, er zat namelijk net een nieuwe in.
Had de auto ook een koelingsprobleem met de oude thermostaat?
Zo nee zou het kunnen dat de nieuwe niet goed was aangesloten waardoor die niet open ging. Mijn ervaring is dat als er een probleem is nadat er aan de auto/motorfiets is gewerkt dat dit in veel gevallen is terug te voeren op de werkzaamheden. Per ongeluk een slang afgekneld, draad verkeerd aangesloten, dat soort dingen. Meestal dingen waarvan de eigenaar zegt "er is aan gewerkt maar dat kan écht niet de oorzaak zijn"
Roosje01 schreef:Heb dit ook gehad met mijn 206 uit 2000 heb hem inmiddels ook niet meer. Ook steeds veel te warm worden niks te vinden zag niks lekken. Maar opeens begon die na maand of 3 onwijs veel koelvloeistof te verbruiken zelfs zo erg dat op laatst tankje zelfs leeg raakte met naar werk rijden (10min). Rook onder de motorkap brandende lampjes alles. Toen bleek idd de ratiateur compleet verroest aan de kant die je niet kon zien en zelfs onderaan doorgeroest. Nieuwe erin en hij deed het weer.
Ik heb hem uiteindelijk hem ingeruild voor andere auto. Was al zoveel aan gemaakt en ging steeds voor meer geld stuk dus was er klaar mee. Weg ermee voor hij naar de sloop kan en ik niks meer ervoor krijg. Nooit meer een franse auto wat een drama heb ik ermee gehad.
Gebruikers op dit forum: aman2002, Amazonbot, anjali, bebble, C_estmoi, dandy123, gillian, Ginny135, GoogleAdsense, Googlebot, HarmanyL, Hiraeth, Kasmir, nonnekee, Poety, sterregoud en 53 bezoekers