Facebookaccount gehackt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Facebookaccount gehackt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:07

Knap balen dit. Ik wil inloggen op mijn facebook, maar deze blijkt voor mij niet toegankelijk en er staat een heel ander email adres dan de mijne. Ik loop compleet vast omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en als ik een nieuwe aan wil maken wordt de link naar het foutieve email adres gestuurd.
Nu heb ik wel een ander email adres, maar dan vraagt facebook mij om mijn ID kaart als ik deze optie kies. Ik ben daar helemaal niet happig op om zomaar een kopie van mijn ID kaart op te sturen.

Wie weet raad?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:15

Check je mail.
Bij het helpcentrum van FB staat dat je een mail krijgt op je oude emailadres als je een nieuwe doorgegeven hebt.
Er zijn meerdere wegen naar Rome bij FB. Goed het het helpcentrum doorkijken.

Anoniem

Re: Facebookaccount gehackt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:18

Die mail heb ik dus niet gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:25

In het helpcentrum, waar je gewoon in kunt zonder in te loggen staan behoorlijk wat opties. Het lijkt me dat één er van wel zou moeten werken, heb je daar al gekeken?

Daar staat trouwens ook dit;
Wat gebeurt er met mijn identiteitsbewijs nadat ik dit naar Facebook heb verstuurd?
Nadat je ons een kopie van je identiteitsbewijs hebt gestuurd, wordt deze veilig bewaard terwijl we je probleem oplossen. De kopie van je identiteitsbewijs wordt ook na 30 dagen verwijderd.

Facebook gebruikt identiteitsbewijzen om te bevestigen dat een account van jou is. Je gebruikt de naam waaronder je in het dagelijkse leven bekend staat in dit account. We moedigen iedereen die ons een identiteitsbewijs stuurt aan om andere gegevens die we niet nodig hebben, onleesbaar te maken. We hoeven alleen je naam, foto en geboortedatum op je identiteitsbewijs te kunnen zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:36

Ik heb verschillende mogelijkheden uitgevoerd, maar het blijft steeds terug gaan naar de pagina waarop een "vals" email adres staat en niet de mijne. Mijn wachtwoord wordt ook niet herkent, dus ik neem aan dat deze veranderd is door deze en gene.

Hoe veilig is het om een kopie van je ID te versturen naar FB? Ik heb de schrik nu wel even in de benen natuurlijk nu blijkt dat mijn FB niet meer mijn eigen FB is en dat ik nu een ID moet insturen :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TessaxQuincy, Zira1994 en 80 bezoekers