Krasjes verwijderen telefoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Krasjes verwijderen telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-18 17:03

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat mijn telefoon en ik op dit moment geen goede combi zijn -O- telefoon is eind maart gekocht, gevallen, kapot, nieuw scherm, week later uit het niets lucht onder het scherm en uiteindelijk een barsr, weer een nieuw scherm, trilmotor kapot, en nu is er ook nog een zandkorrel bezig geweest tussen mijn hoesje en scherm net voordat ik de Screensafer erop wilde doen :').... Oh wat was ik blij toen ik deze telefoon kocht :') nu smijt ik hem het liefst tegen de muur... Maargoed dan moet ik weer een nieuwe kopen.

Nu zijn dit veelal oppervlakkige krasjes, geen hele diepe. Om nu weer een nieuw scherm te gaan halen kan mijn portemonnee niet aan en ik schaam me dood als ik weer in die winkel moet komen..
Nu heb ik gelezen dat er verschillen de manieren zijn om krasjes zelf weg te poetsen. Tandpasta, krasmiddel voor auto's, soda en zelfs een banaan... Nu vraag ik mij af, zijn er mensen die dit geprobeerd hebben? En werkt het (al is het maar een beetje) ik ben een beetje bang dat ik alleen maar meer krassen krijg.. Brand los met al jullie geweldige ideeën!

_Mirjam

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Re: Krasjes verwijderen telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 17:24

Tandpasta werkt goed om krasjes uit glas te verwijderen. Die tip had ik ooit gehad van iemand die werkte in een glasfabriek - onze glazen salontafel zag er naderhand weer veel netter uit +:)+

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Krasjes verwijderen telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 17:27

Naar de Mediamarkt en Clearplex erop laten zetten. Dat vult oppervlakkige krassen zelf op. Nog nooit zo'n helder scherm gehad. Al maanden. Lost nu niets op. Maar voor de toekomst.