Laptop toont blue screen of death bij openen Photoshop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Laptop toont blue screen of death bij openen Photoshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-18 18:50

Gisterenavond heb ik photoshop gedownload om wat foto's te bewerken. Ik heb dit al op drie andere computers en laptops staan en nog nooit problemen mee gehad.

In het begin ging het prima, na ongeveer een half uur sloot Photoshop steeds af, het maakte niet uit of ik dan nog in Camera Raw zat of al in Photoshop zelf aan het bewerken was. Ik kon het programma wel gewoon opstarten en verder waren er geen problemen.

Ik heb toen de stappen van de Abode website zelf gevolgd op te kijken of het aan mijn GPU lag, alle instellingen stonden goed en ook als ik de GPU in het programma niet gebruikte viel Photoshop weg.

Op een gegeven moment kreeg ik dus een blauw scherm en startte de laptop opnieuw op. Ik zal straks even de foto bij m'n vriend opvragen welke foutmelding hierbij stond. Op internet werd in elk geval het enige advies gegeven om dan de GPU uit te zetten in Photoshop zelf en dat loste het ook voor iedereen op. Maar dat maakt bij mij dus geen verschil... -O-

Ik heb een NVIDIA GTX 1050 GPU die altijd de meeste recente updates heeft en de laptop zelf is een ROG GLV553V. Wie helpt mij...? :(

Edit: de foutmelding

Afbeelding