Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
Arianne_94 schreef:Ik slik vitamine b dat helpt bij mij ook heel erg.
Elke dag een tablet en ik wordt niet geprikt zelfs buiten niet. Dit werk niet bij iedereen.
karuna schreef:Ik heb langer geleden een partij gekocht(rood geel en paars). Eenpersoons maar met en frame en meerdere een twee persoons van gemaakt. Ik heb een fijn polyester exemplaar. En tv kijken kan er doorheen. Hoe donkerder de klamboe hoe beter. Als test decathlon heeft reis twee persoonsklamboes betaalbaar.
Ik prik b12 bij maar ben een magneet voor muggen
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
yvje86 schreef:Arianne_94 schreef:Ik slik vitamine b dat helpt bij mij ook heel erg.
Elke dag een tablet en ik wordt niet geprikt zelfs buiten niet. Dit werk niet bij iedereen.
Echt? Hmm ik slik totaalvitamine maar schijnbaar ben ik tóch aantrekkelijk voor muggen.
Gebruikers op dit forum: _Lucifertje, Dani, Emoreoa, Esplendido, Jorissie, LilChar, MariskadeJ, Muga, primera, Saskiaa_, x_Elise, x_spekkie_x en 46 bezoekers