Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
GDG schreef:Onali schreef:Mail binnen over de status, helaas hebben ze mijn model telefoon niet op voorraad. Wil ik wachten? Of wil ik per direct een vervangend model hebben?
Zo ja bel dan onderstaand nummer:
Nou doe niet zo moeilijk en bel gewoon even. Ja we weten het wel, je hebt je telefoon niet, maar bel gewoon even met je werktelefoon of vanaf een vaste lijn op je werk of een telefoon van een collega of één van de andere tientallen mogelijkheden.
Wil je die voor de hand liggende weg niet belopen dan ga je op zoek naar een email-adres om via die weg te communiceren. Of je wacht af en blijft geërgerd over dat ze je vragen om te bellen.
Blacky94 schreef:Vervangend model als in je krijgt een andere nieuwe telefoon? Goeie kans dat ze je afgescheept hebben met een minder/goedkoper model. Maar goed, niet mijn probleem
Overigens zijn dynasure en dynafix 2 "verschillende" bedrijven.
Als jij je telefoon via de verzekering hebt aangemeld wordt hij gemaakt bij dynasure.
Heb je hem ingeleverd via (de garantie van) Samsung, dan wordt hij gemaakt bij dynafix.
Die 2 werken idd niet samen want Samsung heeft tot 2 keer toe een nieuwe telefoon voor mij naar dynafix gestuurd (terwijl het in feite niet eens zozeer het probleem van samsung was) waar dynasure telkens vertelde die niet op te kunnen sturen. Uiteindelijk hebben ze hetzelfde model via hun eigen voorraad opgestuurd wat er vervolgens in resulteerde dat ik een Pools model kreeg, ipv een NL model.