Tuintips nodig

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonsparkle

Tuintips nodig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-18 07:47

Wij hebben links naast de voordeur een border met een heg en daarnaar niks, er zat wel wat maar dat hebben we eruit gehaald.

Het is een stuk van ongeveer 1 bij 50.

Nu heb ik echt geen enkel verstand van planten en dacht misschien hebben jullie een idee wat er in kan. Er is enkel ochtend zon. Het stuk heg is 120 hoog dus liever niet hoger dan dat. Graag een vaste plant met bloem of in ieder geval niet dat ik elk jaar weer bloemetjes moet kopen dat heb ik 1 jaar gedaan. Oja en dus niet te moelijk qua onderhoud.

En dan nog de vraag hoe doen jullie het met onkruid? Ik zie de buren bijna nooit onkruid wieden maar ik heb in 2 weken al vier zakken gevuld. Ik heb in de achtertuin lavendel, hortensia en 2 vlinderstruiken naast elkaar en bij een ander stuk bamboe maar het onkruid komt er steeds weer overal door. Vooral als het in bloei staat kun je er ook lastig bij qua onkruid weghalen.

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie