ESET-nod antivirus melding tijdens switchen programma's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

ESET-nod antivirus melding tijdens switchen programma's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-18 15:45

Hoi bokkertjes,

ik word er helemaal gestoord van tijdens het gebruik van photoshop, in dit programma (maar ook in anderen) wil ik nog wel eens switchen tussen applicaties met alt+tab, alleen tot mijn grote ergenis krijg ik hierdoor steeds een popup melding rechts onder in beeld. Het gebeurd soms wel, soms niet, dus ik kan niet helemaal met zekerheid zeggen wat het probleem nou triggert, maar ik krijg in ieder geval een waarschuwing van ESET-nod antivirus, als ik op deze knop druk opent ESET-nod zich zonder dat er een melding zichbaar is.

Dit is geen bug van 1 van mijn programma's, dit heeft echt te maken met het switchen tussen verschillende programma's en ESET-nod ziet dat kennelijk als een probleem en vindt het nodig mij een waarschuwing te geven met een visuele button en een irritante pingel. Maar omdat ik niet doorgestuurd wordt naar een bijbehorende melding heb ik geen flauw idee hoe ik dit uit kan zetten of hoe deze interventie uberhaupt heet. Kan iemand mij toevallig helpen!?

Thanks!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fee_, Googlebot, hedjuhhh, Malenka, maresie, Rupser, willievdh en 23 bezoekers