Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 15:42

:wave:

Nu met de BTW dagen bij Media Markt ben ik aan het kijken voor een tablet.
Ik heb alleen ervaring met Ipad's, maar daar ben ik een beetje op afgehaakt (+geen btw korting :') )

Nu heb ik 2 mooie op het oog, een Samsung en een Lenovo.
Het grootste voordeel van de Samsung vind ik het beeldscherm en de dikte van het hele ding.
Voordeel van de Lenovo vind ik dat het geluid aan de voorkant eruit komt en hij heeft meer interne opslag capaciteit (64 tov 32 van Samsung)

En toch, twijfel twijfel... Want ik ga hem voornamelijk gebruiken voor de simpele dingen (Netflix, Facebook). Maar wie weet tzt ook voor wat meer tekstverwerking... Er is zoveel keus :')

Zijn er hier bokkers met ervaring van 1 van deze tablets? :D
Of misschien hele andere tablets in deze prijscategorie?

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 15:49

Ik heb altijd lenovo gehad en ben daar uiterst tevreden over. Ik gebruikte hem ook voor netflix en zo en de enige reden dat die het niet meer doet omdat ik hem van 2 hoog heb laten vallen :+ daar kunnen ze niet tegen :')

edit: ik had hem gekocht omdat ik in die periode nog veel heen en weer vloog van nederland naar zweden. Fijn formaat en batterij bleef vrij lang goed.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 15:58

Niet specifiek met deze modellen maar wel met deze merken. Ik had als eerste tablet een Lenovo. Ding liep steeds vast en is in 2 jaar 4x terug geweest naar hun. Drama dat ding. Toen de garantie voorbij was gelijk verkocht en een Samsung tab A gekocht. Die heb ik nu zon 2 en een half jaar en nog tevreden over. Blijft snel en werkt prettig. Ik doe er alleen wat internetten mee en heb er wat apps opstaan als fb en spelletjes.

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:19

Ik heb een Lenovo.

Lenovo Yoga 2/3. Beste aankoop ever, want ik kan hem neerzetten of ophangen :') verder werkt hij gewoon naar behoren.

Mijn volgende tablet moet dat kunstje ook kunnen, zonder hoesje.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 21:25

Siersma schreef:
Niet specifiek met deze modellen maar wel met deze merken. Ik had als eerste tablet een Lenovo. Ding liep steeds vast en is in 2 jaar 4x terug geweest naar hun. Drama dat ding. Toen de garantie voorbij was gelijk verkocht en een Samsung tab A gekocht. Die heb ik nu zon 2 en een half jaar en nog tevreden over. Blijft snel en werkt prettig. Ik doe er alleen wat internetten mee en heb er wat apps opstaan als fb en spelletjes.

Ik heb inderdaad ook gekeken naar de tab A, maar daar zit volgensmij maar een heel klein speakertje in? En aangezien het bij mij vooral om Netflix gaat, vind ik een grotere speaker wel leuk :))

Wacht.. je tablet ophangen? :') Hoe dan?

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:53

Afbeelding
Niet heel duidelijk maar er zitten 2 speakers aan de onderkant

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:09

Wellicht komt deze reactie te laat voor je maar de Samsung S2 zou ik niet nemen. Ik heb hem een paar dagen geleden bestelden ook 1 dag later teruggestuurd. Hij zet het scherm steeds uit (zwart). Dat doet hij als er een hoesje om zit. Zonder hoesje niet. En ik wil er wel perse een hoesje als bescherming om.
Ik heb op internet gezocht en het staat vol met reacties van mensen die hetzelfde probleem hebben (het gaat om verschillende merken hoesjes waar het bij gebeurt).

Ik ben me nu aan het orienteren op de Lenovo (maar die stuurt al jouw persoonlijke gegevens naar China door), dus dat staat me ook niet zo aan.

Andere alternatieven zijn dan de Asus of de Acer. Daar moet ik me nog meer in verdiepen.

Heb jij er inmiddels eentje aangeschaft?

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Samsung Galaxy tab S2 VS. Lenovo Tab4 10+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-18 14:04

Ja! Ik heb ondertussen de Lenovo aangeschaft en ben er super tevreden mee! :D