Jonge alleenstaande & platteland ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:58

Wat een leuke belevenissen, geniet ervan en fijn dat het op je nieuwe stek zó goed voelt :j

En benieuwd of Sky nog in die ronde zwarte "mand" past ... :))

Groet Karin.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 00:54

Leuk gedaan voor je verjaardag. Klinkt als een hele goede, nieuwe vriendschap.

Qua mannen. Nog lang geen beslissing nemen. Gewoon daten en je gevoel volgen. Met een lijstje kan je niet leven. Het komt vanzelf. En anders is er wel een nr 3 die perfect is met die boerderij.

maras

Berichten: 2341
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 06:55

Proficiat nog met je verjaardag, ik denk dat toeval niet bestaat en dat er een reden is waarom jij juist daar naar verhuisd bent en dat dus ook je paard daar al bekend was. Volgens mij gaat het ook op relatie gebied helemaal goed komen met jou, nergens overhaaste beslissingen in nemen maar gewoon al voortkabbelend genieten nu van alle contacten! We worden graag op de hoogte gehouden :-)

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:58

superpony schreef:
Leuk gedaan voor je verjaardag. Klinkt als een hele goede, nieuwe vriendschap.

Qua mannen. Nog lang geen beslissing nemen. Gewoon daten en je gevoel volgen. Met een lijstje kan je niet leven. Het komt vanzelf. En anders is er wel een nr 3 die perfect is met die boerderij.



Of een nummer vier, vijf of zes. hihihi probeer van alles en volg je gevoel. Dat is je beste raadgever.
En bij twijfel niet oversteken.

Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:54

We hebben al eens kort pb contact gehad en ook hier spreek ik mijn bewondering uit voor je.

Je hebt een voordeel met je 2 taligheid en mijn Frans is helaas maar een samenraapsel (kan er wel mee uit de voeten, heb voor Jetair en NMBS gewerkt en daar was 2 taligheid gewenst).

Ondertussen is het huis naast mij verkocht en ik ga even afwachten wat hier komt te zitten. Staat het me niet aan zet ik mijn huis te koop en kom ik gezellig bij jou in de buurt zitten. Wel even een kort vraagje: heb je een vliegveld in de buurt? Dat is zowat het enige dat ik nodig heb voor mijn werk.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-18 17:29

Oh ik neem zeker niet de eerste de beste, na 3jaar single zit ik wel aan date 22 ofz :')

Nee, Sky groeit snel en kroop na 3 nachten al uit de bloembak hihi. Hij slaapt nu in mijn kamer op grond. Ik zou hem later graag naar beneden verhuizen maar momenteel heeft hij nogal verlatingsangst. Sinds maandag (na mijn wedstrijddag op zondag waar ik dus hele dag bezig was met Diamilly) is hij jaloers op mijn paard en enorm plakkerig. Daarnaast heeft hij wat last van de warmte en de inentingen en wil gewoon heel veel knuffels en ook zo dicht mogelijk bij me zijn.

De taal al machtig zijn is zeker gemakkelijk. Je kan gewoon met iedereen meepraten en minstens 10x per dag vraag ik "wat betekent dat woord?" of ze spreken over een bekende kinderserie of een lied waar ik dan nog nooit van gehoord heb, maar dat maakt ook niet. Ik had een buitenlandse collega en ik merkte dat iedereen het gewoon zoveel fijner vond dat hij vroeg om iets uit te leggen of zelf op YouTube te tonen, dan een andere buitenlandse collega die geen interesse toonde in "onze cultuur'. Je moet daar natuurlijk wel voor openstaan! Zo ga ik volgend weekend mee naar een motocross weekend in de buurt. Blijkt een van de grote events van de zomer te zijn, echt iedereen kent het er denk dat 80% en naar toe gaat.
Ja, Charerloi is de tweede luchthaven in België, dat is +- 45min rijden van hier. Afstanden worden hier snel 'dichtbij' gezien alles wat verder gelegen is. Er is ook niemand dat opkijkt als je even 20min rijdt naar het volgende dorp voor een ijsje :D

Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:39

Waar ik nu woon is de dichtstbijzijnde luchthaven ook 45min maar die heeft wel ideale vluchten. Als ik naar een stad wil met fatsoenlijke faciliteiten moet ik ook al snel 45min met de auto.
Wat voor mij wel belangrijk is, is bv een bakker of een restaurantje op loopafstand/5min rijden. Oh en een supermarkt. De locatie die jij hebt gevonden lijkt me ideaal! Echt gefeliciteerd voor stap die je hebt gemaakt en ik bewonder je. (En nu hoop ik stiekem dat mijn nieuwe buren 5 kinderen en 10 katten hebben zodat ik ook een goede reden heb om het af te bollen :') )

missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:10

Het leek me al een bloempot toe maar straks was het een dure hondenmand met speciale vorm,
en wilde je niet "beledigen",
maar dan groeit Sky goed. En alle eerste keren zijn moeilijk :j
en het weer is ook extreem momenteel :x

Groet Karin.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 15:01

Die "afstand" moet ik soms toch aan wennen, wanneer men zegt "Ikea is niet zo ver, 60tal km". Maar inderdaad het is hier zo gewoon om te rijden dat we al 3x naar Lac de l'eau d'heure zijn gegaan deze week, 25min rijden heen maar super gezellig 8-)

Afbeelding

Sky wordt groot, wat een fantastische hond! Leergierig, trouw, enorme knuffelaar en slim. Vandaag zijn we in de rivier gaan spelen. Het vertrouwen in mij en zichzelf groeit, watergewenning en balletje apporteren. Leerrijke dag. Hij is doodmoe, de schat slaapt al 2u.

Afbeelding

Het daten is gedeeltelijk fout afgelopen. De jongen uit de buurt is op onze 3de date niet komen opdagen, ook niets meer van gehoord. Ik was er best wel wat humeurig door, de zoveelste kl@#&**k. Ach, beter zo dan over 6maand samen zijn. De andere heb ik vriendelijk gezegd niets meer dan vriendschap te willen. We spreken nog steeds via Messenger, voor mij puur vriendschappelijk. Kom er heel goed mee overeen maar ik deed alles om intiemer contact te vermijden. Ondertussen iemand leren kennen maar is heel verlegen. Het intrigeert me wel, ook nog eens knappe kop en heel sportief. Soort man dat nooit zal klagen dat ik 3u naar stal ga ipv de snelle 30min, of dat ik daar 5x per week uren doorbreng gezien hij zelf 5x 3u training heeft en ook wedstrijden. Die begrijpt dus heel goed de ambitie en "dit hoort bij mij". Maar ja dat verlegen zijn, ik heb het nooit meegemaakt en weet niet goed hoe er mee om te gaan. Ik heb dan ook altijd dominantere, extraverte, beetje macho mannen die uitstekend kunnen flirten gehad. Ik heb zelf wel wat karakter al ben ik heel rustig, ik weet ook niet of ik met een iets onderdanigere man overweg kan. Dus we zien wel hoe dat verloopt.

Verder heb ik ook kennis gemaakt met motocross. Wat een adrenaline!
Afbeelding
Afbeelding
Vriendin zei me dat ze conclusie had gemaakt dat deze mannen vaak wel in ons plaatje passen. Ze sporten buiten, weekend wedstrijd, week training voor enkele uren, zijn absoluut niet vies van modder (klagen dus ook niet over stank en vuiligheid haha) en net zoals paardensport is het een individuele sport waarbij je constant contact hebt met andere rijders.

Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:17

Leuk! En wat jammer van je date.

Over de afstanden, je komt van omgeving Brussel dus dan ik me best voorstellen dat alles ver lijkt.

Voor mij lijkt alles dichtbij (naar Aken, Hasselt,... is het al zeker 45min rijden) ik heb wel veel supermarkten waar ik woon maar voor de rest moet ik minimaal 20-25 gaan.

Je woont er echt prachtig! Had in de buurt een mooi huisje gezien en was geschokt door de prijs! Zo goedkoop. Nu hoop ik bijna dat mijn nieuwe buren verschrikkelijke mensen zijn :D

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:35

Gewoon geduld hebben en hem vertrouwen geven? Ik ben zelf ook verlegen en rustig heb een heel uitbundige en hevige partner. Soms is dat wat overweldigend maar ik heb al ondervonden dat aan het einde van de rit ik vaak het sterkste karakter heb. Verlegen en rustig hoeft dus niet noodzakelijk ook "slap" te betekenen

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:45

Precies. Mijn man was ook heel verlegen naar vrouwen toen ik hem leerde kennen, maar dat betekende niet dat hij geen sterk karakter heeft... hij is namelijk best een dominante man.
Ik ben ook de extraverte van ons tweeën. Alhoewel hij ook echt een stuk extraverter is geworden in de loop van de jaren. Wij vullen elkaar goed aan, als ik weer loop te stuiteren brengt hij de rust er weer in!

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 18:27

Ja het kan inderdaad wel werken. Ik merk bij vrienden dat het ook vaak zo is en dat het werkt. Brengt inderdaad een zekere rust, wat wel aangenaam is :) Het kan wel iets worden, hij heeft een gelijkaardige levensstijl. De levesstijl waar ik voor verhuisd ben, het genieten van buiten zijn en kleine zaken zoals pannenkoeken met nutella eten :Y) (die hij trouwens zondag voor mij gaat bakken, de schat)

Schuur, je hebt eigenlijk gewoon een extra excuus nodig om te vertrekken hihi. Begrijpelijk hoor maar laat je droom niet afhangen van zo iets.

Ik ben ook nog vergeten te zeggen dat ik vorige week 3 dagen ben teruggegaan naar het ouderlijk huis. Ouders zijn op vakantie en ben dus dag gaan zeggen aan een vriendin in Brussel. Na dag 1 wou ik la terug! Echt, erg! Ik miste het gewoon, de rust, de eenvoudige mentaliteit, de stal.. Ja wat eigenlijk want ook bij mijn ouders zat ik rustig in de tuin te luieren maar toch, blij dat ik dag 3 terug reed. :D

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 01:24

Jammer dat die eerste dates niks zijn geworden, maar dat is dan maar zo. Je moet maar denken dat het ook jammer zou zijn om aan de verkeerde te blijven plakken, terwijl er nog een veel leukere rondloopt :)

Qua karakter zou ik het gewoon afwachten en op zn beloop laten. Mijn man en ik zijn totaal anders en hij is niet eens 100% mijn type ofzo. Ik heb ook niet echt een type, maar stel dat ik een lijstje zou maken, zou hij er niet volledig aan voldoen. En ik heb sterk het vermoeden dat als ik die 100% man was tegengekomen, dat het helemaal niks was geworden.

Klinkt echt heerlijk. Wij zoeken een huis met grond, maar ik heb het zo moeilijk om stappen te zetten, omdat ik geen thuis gevoel meer heb bij plaatsen. Dat maakt het echt heel lastig.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 11:22

Heel wat gebeurd dit weekend!

Een van de eerste dates, welke ik duidelijk had gezegd 'vrienden' maar dan toch duidelijk heel goed mee overeenkwam. Hij is op de hoogte van mijn andere dates en bijhorende gevoelens dat ik daarbij had. Is dit weekend langsgekomen en -guess what- blijken we toch echt wel iets te goed over een te komen. Gisterenavond toen hij weg was, bleek hij te zeggen via messanger hetzelfde gevoel gehad te hebben. Ik denk dat we ons de eerste dates zoveel druk hebben opgelegd dat we ons er zo ongemakkelijk en gespannen bij gevoeld hebben, dat ik helemaal blokkeerde. Gewoon mezelf niet meer kon zijn, angst de 'verkeerde' signalen te geven dat ik er benauwd van werd dat hij iets zou proberen. Ik heb daar echt tijd voor nodig. Toen hij dit weekend langskwam, kon ik gewoon mezelf zijn omdat hij als vriend langs kwam. De andere jongen heb ik toch nog gezien maar hem op het einde van de date toch wel uitgelegd dat er een rare twist in het verhaal zat. Voel me er wel wat slecht bij, had nooit gedacht me in deze situatie te bevinden. Echt niet, er kwam een vriend langs en ik ging 's avonds op een date waar ik naar uitkeek. Ach, beter eerlijk zijn :) En verder zien we wel. Grappig detail is dat deze 'vriend' op 10min van mijn ouderlijk huis woont, en we ons dus hier tegen zijn gekomen tijdens zijn vakantie. Waarom moelijk doen? echt serieus, ik zoek echt altijd de bizarste-niet standaard-geen routine situatie op :+

Het begint zelf licht te bizar te worden, eerst gebeurt de ontmoeting met de stalgenote welke al heel 'one lucky shot' was. En nu dit. Blijkbaar is dit gewoon de plek waar ik allemaal top mensen moet leren kennen die hier eigenlijk niets verloren hebben :')

Verder heb ik vrijdag namiddag ook loonsvoorstel ontvangen, waar ik nu dus op moet reageren. Ook weer niet verwacht gezien ik al 4 weken geen nieuws meer had gehad van hun kant. En ineens loonsvoorstel, bon ok! Ik moet er eens over nadenken. Langs de ene kant, dit is een gelijkaardige job als vorige job, loon is equivalent welk niet slecht is gezien ik hier met de lagere kosten (woning/paard) dan echt wel redelijk financiel ok kan leven. Maar langs de andere kant, ben ik naar hier verhuisd voor verandering, minder stress en misschien wel een andere soort job (horeca, schoolopvang ofz). Indien ik deze job aanneem en uiteindelijk toch beslis te stoppen, verlies ik mijn werkloosheidsuitkering. Dat zit me echt wel dwars, die afhankelijkheid wil ik net vermijden. Ik wil me niet in een situatie bevinden waar ik verplicht moet werken voor geld. En eerlijk, ergens geloof ik in toeval, goed karma. Na ja, tot nu toe heb ik risico's genomen en valt gewoon echt alles op zijn plaats alsof dit gewoon allemaal moest gebeuren.

En deze avond komen ouders langs, ze komen net van vakantie. Ik heb ze 1maand niet gezien, best wel leuk om hun terug te zien maar langs de andere kant bevalt mijn alleenwonen leventje me echt wel, en dan zijn ouders die 48u langs gekomen soms wel wat zwaar hihi. :') Maar toch leuk :D

Manadeluca

Berichten: 1123
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:39

Er komen heel wat dingen op je af, en die nog best leuk zijn. Fijn dat alles zo goed voelt. ik herken het wel een beetje…eerst mijn vriend daarna ineens een job, leuk paardje, het moest gewoon zo zijn. Het gevoel zat toen en nu nog goed.

Nu zijn we stilletjes aan het uitkijken naar een voor ons een speciale vakantiebestemming waar we naar toe zullen gaan als we binnen twee jaar twintig jaar getrouwd zijn.

missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 23:15

Veel ineens ... maar doe dat gene waar je, je goed bij voelt ... +:)+

En graag nieuwe fotospam van Sky <3
anders is hij straks ineens groot :j

Groet Karin.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-18 09:06

Sky die groeit enorm! Vandaag 3 maand de lieve schat <3
Donderdag terug gekeerd naar mijn ouders, zijn we met de 3 honden gaan wandelen.
Afbeelding

En deze foto.. <3 <3 <3 Dit gevoel, onze band zo mooi op foto
Afbeelding

Schattie is soms ook een bengeltje. Maandag heeft hij op 5min tijd: pipi, poep, braken, muntsiroop omvergelopen en dan ebslist dat wc papier erin mengen een leuk idee was. Dan dacht hij waarschijn 'oei ik heb er een vuile bende van gemaakt, ik gooi de emmer water er over' Ik kon hem echt achter het behang hangen :') Monstertje!

Het werk heb ik uiteindelijk toch niet aangenomen. Loon was ok, maar ik zou dan kiezen voor het gene waarvoor ik de randstad net ben uitgevlucht. Stress, carrière en materialisme. De beslissing valt me toch wel zwaarder dan ik dacht. Ik ben in gesprek met interim kantoor en kijk ook op internet naar vacatures. Misschien leerkracht nl, ik weet dat ze hier openstaan voor nl sprekende personen welke later door extra opleidingen in dan orde te krijgen zijn qua papieren.

En dan is er die 'vriend', die uiteindelijk mijn soulmate blijkt te zijn. Ik voel me een puber van 16j die voor de eerstemaal verliefd is en welke zich ergens in een romantisch film bevindt. Dit voelt zo goed aan. Ik die nochtans een enorme muur rond me heen heb opgebouwd, enorm nadenk over wat ik wel/niet zeg of doe. Echt uren gepraat, ben nog nooit zo eerlijk en rechtuit geweest. Iemand die mijn innerlijk zo fantastisch vindt. Het allemaal nog heel pril maar lijkt alsof we al maanden samen zijn. Voor zowel hem als mij is dit nog nooit zo snel, zo goed geweest en daar is hij ook heel eerlijk over. Zijn broer smste hem hoe het ging met onze date en hij daarop antwoord 'ik dacht dit nooit mee te maken, ik smelt als een ijsblokje onder 100°' Ja dan smelt mijn hart <3

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:07

Oh wat heerlijk dat je zo'n leuke vent hebt ontmoet <3 geniet van elkaar!

Wat een boefje is je pup :D Is hij nog niet aan je schoenen begonnen?

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:16

Ik woon al mijn hele leven buiten een dorp, vrij gelegen en geen last van zeurende buren als de muziek een keer hard staat. Paardjes aan huis, dierenboel erbij(kat,hond,vogels). Genieten! Ik ben alleen niet helemaal van plan hier te blijven :)) . Ik vind het dorp waar ik vlakbij woon gewoon niks, iedereen weet alles over iedereen en daar ben ik niet zo van. En vriendje woont een beetje ver weg dus samenwoonplannen kunnen er wellicht nog komen. We zien wel, nu eerst de studie afmaken en nog even genieten van af en toe een auto ipv constant allerlei voertuigen en dus de rust!

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-18 16:48

Nee, mij schoenen is hij van dag 1 verliefd op. Die sleept hij zijn mand in of gaar er tussen slapen. Dus vanaf dag 1 ook duidelijk gemaakt dat er in/naast/op mag geslapen worden maar niet wordt in gebeten :)

Hij luistert echt wel goed, meestal is 2 of 3x nee zeggen voldoende. Zoals daarnet zat hij in de auto, il stapte meermaals uit om de trailer correct te parkeren. Hij wou telkens uit de auto springen, de 3de keer keerde hij al terug op zijn plekje en na 5x bewoog hij niet meer. Echt super fijn karakter! Heel leergierig en echte knuffelaar van groot kaliber hihi. Komt ook super goed overeen met mijn nieuwe vriend, welke zelf honden heeft gehad.


Ja dat nadeel heb je wel maar ik ben hier nieuw en heb hier dus ook geen 300 kennissen die gaan kletsen. Dat 'vriend woont ver kan inderdaad wel wat aanpassing in de toekomst vragen, zolang je daar beide een tussenweg in vind, is dat allemaal prima :)

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:43

Vriend moet maar gewoon bij je intrekken over een tijdje ;) Jij hebt zo'n lekker paleisje en je zit super op je plek daar.

Fijn dat je schoenen nog heel zijn :D

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-18 10:04

Hij is sinds het begin heel duidelijk geweest dat hij uit Brussel weg wil, terug naar de Ardennen. Dus daar maak ik me ook absoluut geen zorgen over. Maar dat zijn stappen voor de toekomst :o <3

Zo fijn, iemand die merkt wie ik ben en dat volledig apprecieert. Klinkt misschien arrogant maar ik voel me het laatste jaar echt fantastisch, een zeer fijne dame. Ik ben echt fier op wie ik ben geworden :D :o Ik heb me heel mijn jeugd zo anders gevoeld, ik wil geen carrière of materialisme. Ik wil geen 100 vrienden en luxe spullen. Natuurlijk hou ik wel van materiële zaken, ik ben niet klaar om in de wildernis te gaan leven haha een bed, warme douche, lekker eten, parfum, goede matras, verwarming paard heb ik toch echt wel nodig :D Maar ik vind mezelf hier echt. Ik lach en huil van emoties. En hij bevestigd dat gewoon zo hard, dat ik one in a million ben. De vrouw die zo positief in het leven staat, weet wat ze wil en daar keuzes voor maakt en geniet van elke seconde. Zo voel ik me en zo ziet hij me :)


Dit is echt zo bizar allemaal. Ik heb met hem een zo ander gevoel dan bij mijn exen. Bij exen wou ik mezelf constant bewijzen, bewijzen dat ik goed voor hen was en ze me niet zouden loslaten. Terwijl ik bij hem zaken doe omdat ik hem plezier wil doen. Ik doe het voor hem en niet om mezelf beter te voelen. Stom voorbeeld maar vorig weekend wou ik absoluut risotto voor hem maken, zodat hij lekker had gegeten voor hij naar huis ging. Terwijl bij mijn exen maakte ik eten om indruk te maken, 'ze kan nog goed koken ook..'

JA stapelgek op hem. Ik lijk wel een romantische film te beleven. En dan word ik ineens zo onzeker. Elke mens heeft zo wel verborgen kantjes. Weinig mensen kennen me zo, mijn heel gevoelige sensibele kant. Als ik hun zeg echt wel verlegen en onzeker te zijn, geloven ze me niet. Zo onzeker dat ik wil gaan vluchten, angstig om gekwetst te worden. Angst om mijn glimlach te verliezen door dat ik mijn hart bij iemand verlies en deze daar misbruik van maakt. Ik voel me zo goed dat ik enorme angst heb om terug diep ongelukkig te worden. Maar die sensibele kant zorgt ervoor dat ik kleine zaken enorm kan apprecieren. Sky dat me verliefd aankijkt zoals op vorige foto, mijn vriendje dat speculoos-chocolade koekjes in mijn handtas verstopt om onderweg te eten, 20min paardrijden na 2.5weken boxrust (god ik denk dat mijn glimlach van ver te zien was, wat een schatje), goede muziek waar ik luidkeels mee zing, de dauw boven de velden, een knuffel, een lachende kleuter.. God ik barst uit in emoties, zo genieten! De wereld heeft zoveel mooie zaken, ogen open houden en genieten!

Prairy
Berichten: 9066
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:07

Zo te zien ben je gewoon helemaal jezelf geworden, fijn toch? Als je dan iemand vindt die daarbij aan wil sluiten, heel fijn :) Maar vooral belangrijk dat je jezelf zo hebt laten worden, dat is het belangrijkste.

Manadeluca

Berichten: 1123
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:19

Heerlijke post, goed zo. Ik ben blij voor je.