Bokt.nl • Lebara prepaidkaart doet niks, helpdesk kansloos
Pagina 1 van de 1

Lebara prepaidkaart doet niks, helpdesk kansloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 17:40
door karuna
Ok koop ik een lebara prepaid kaart en 10 euro opwaarderen. So far so good. Maar ja dan. Simkaart wordt niet herkent door de telefoon. -O- dus bel met vaste telefoon naar hun helpdesk nummer en dan. Half uur verder, ben werkelijk nog niet eerder zo kwaad geweest. En zit nog steeds zonder enige hulp en een niet werkende kaart.

Medewerker aan de telefoon kansloze persoon die alleen maar zijn protocol opleest van een papiertje. Niet luistert naar wat ik zeg.

Gesprek eerst netjes vooraf uitgelegd dit is het probleem. Hij dan moet ik een aantal veiligeheidsvragen stellen ivm privacy protocol. Ok zal wel voor een anonieme prepaidkaart geen idee maar ok.

Vraag een wanneer kaart gekocht vanmiddag.

Vraag twee wanneer opgewaardeerd net

vraag drie heeft in de afgelopen maand gebeld met dit nummer nee wat zeg ik kaart is vanmiddag gekocht en net opgewaardeerd

Vraag vierheeft u een all in kaart of een databundel of werkelijk geen idee welke termen hij opnoemde enz weet ik veel ik heb 10 euro betaald en opgewaardeerd verder staat er niks bij wat ik gekocht heb. Ga ervan uit dat ik voor 10 euro kan bellen en sms en

U heeft de veiligheidsvragen niet goe beantwoord denkt u eens goed na over de antworden en belt u dan op later tijdstip terug.

Ja maar jullie zijn tot 1800 bereikbaar en de antwoorden weet ik dan nog niet. Want ik heb niet meer informatie dan ik je nu geef. Kan ik een leidinggevende spreken? Nee want u heeft de vragen niet goed beantwoord enz enz enz

Dit hele riedeltje heeft zich drie keer herhaald overigens. Jongen luisterde niet naar wat ik zei. Zegt belt u dan naar 1244 en waardeert u nog eens voor 5 euro op. _-:( ja maar ik krijg deze al niet eens geactiveerd en ik kan kiezen tussen 10 of 20 euro opwaarderen. Ja dan haalt u nog even een gratis kaartje. Ja maar daar heb ik toch niks aan.

Enz

Oftewel ik heb nog steeds een niet werkende kaart en een helpdesk waar ik geen steek verder mee kom omdat ik de vragen niet weet te beantwoorden omdat ik die antwoorden niet heb. En antwoorden maar verzinnen moest ik dan maar gaan doen maar dat mocht hij niet doen omdat ik d evragen al verkeerd had beantwoord, aaarrrggghhh
-:(- -:(- -:(-

Hoe nu verder?

Re: Lebara prepaidkaart doet niks, helpdesk kansloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 17:49
door Keet
Nog een keer bellen en hopen op een andere medewerker. Online contact opnemen met ze
En niet teveel verwachten van een op niet nederlanders gerichte provider helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 17:50
door Bernoe
|o ah weer een heldesk waarvan je geen hulp kan verwachten....
Sim kaart in de hoek gooien en eentje van een andere provider kopen :')
Nee erg flauw, wellicht mee terug naar de winkel? En inderdaad op een ander tijdstip nog eens naar de helpdesk bellen. Vaak zitten er dan andere mensen en hooelijk tref je iemand waar je wel wat aan hebt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 17:56
door karuna
Winkel is tankstation die ze alleen maar verkoopt. Jongen was gewoon een oerhollandse jonge knul uit zo te horen het westen. Dan gaat untoch even naar de telefoonwinkel die zijn gewoon laat open. Hihi welke telefoonwinkel. Heb hem gezegd dat op andere plekken in nl er geen 24 uurs economie is en winkels er of niet zijn of op tijd dicht,

Heb normaal,een engelengeduld maar heb de jongen toegewenst dat ik hoop dat hij in het echte leven niet zo stijfkoppig halsstarrig vasthoud aan een voorgeschreven papiertje. Maar hij wist zeker als hij me hielp hij ontslagen werd. Ja ja. Maar er is bijna geen later helaas. Weekend en komende week ding al nodig.

Foon is een simlock vrije en heeft ook al met andere providers en abbonement gewerkt. Kaart wordt gewoon niet herkend. Inmiddels een oudje van mij aan de praat gekregen die kent de kaart wel maar foon is te oud en niet betrouwbaar meer. Foon die meemoet is ook een oudje maar wel een betrouwbare

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 18:50
door karuna
Ok ook op messenger bericht reageren ze niet. Hoezo altijd bereikbaar, :n

Maar ben verder aan het zoeken geweest op internet en probleem gevonden. :j telefoon en drie delige simkaarten lijkt niet samen te gaan. Deze zijn te dun. Op internet staat tip doe laag plakband er achterop. Dat gedaan en nu pakt hij hem wel. Netwerk kunnen kiezen. Opwaarderen en wat blijkt een van de controle vragen was voor hoeveel heeft u opgewaardeert, nou ja 10 euro. Dat klopt dus niet, kennelijk betaal je 10 maar heeft hij 20 gegeven. :oo 8)7 :P

Testbel uit ging, testbel in ging fout meteen voicemail. Bleek nog een instelling te zijn. Nu doet hij het in en uit. Nu testen hoe lang deze telefoon het volhoud.