Lebara prepaidkaart doet niks, helpdesk kansloos
Geplaatst: 15-09-17 17:40
Ok koop ik een lebara prepaid kaart en 10 euro opwaarderen. So far so good. Maar ja dan. Simkaart wordt niet herkent door de telefoon. dus bel met vaste telefoon naar hun helpdesk nummer en dan. Half uur verder, ben werkelijk nog niet eerder zo kwaad geweest. En zit nog steeds zonder enige hulp en een niet werkende kaart.
Medewerker aan de telefoon kansloze persoon die alleen maar zijn protocol opleest van een papiertje. Niet luistert naar wat ik zeg.
Gesprek eerst netjes vooraf uitgelegd dit is het probleem. Hij dan moet ik een aantal veiligeheidsvragen stellen ivm privacy protocol. Ok zal wel voor een anonieme prepaidkaart geen idee maar ok.
Vraag een wanneer kaart gekocht vanmiddag.
Vraag twee wanneer opgewaardeerd net
vraag drie heeft in de afgelopen maand gebeld met dit nummer nee wat zeg ik kaart is vanmiddag gekocht en net opgewaardeerd
Vraag vierheeft u een all in kaart of een databundel of werkelijk geen idee welke termen hij opnoemde enz weet ik veel ik heb 10 euro betaald en opgewaardeerd verder staat er niks bij wat ik gekocht heb. Ga ervan uit dat ik voor 10 euro kan bellen en sms en
U heeft de veiligheidsvragen niet goe beantwoord denkt u eens goed na over de antworden en belt u dan op later tijdstip terug.
Ja maar jullie zijn tot 1800 bereikbaar en de antwoorden weet ik dan nog niet. Want ik heb niet meer informatie dan ik je nu geef. Kan ik een leidinggevende spreken? Nee want u heeft de vragen niet goed beantwoord enz enz enz
Dit hele riedeltje heeft zich drie keer herhaald overigens. Jongen luisterde niet naar wat ik zei. Zegt belt u dan naar 1244 en waardeert u nog eens voor 5 euro op. ja maar ik krijg deze al niet eens geactiveerd en ik kan kiezen tussen 10 of 20 euro opwaarderen. Ja dan haalt u nog even een gratis kaartje. Ja maar daar heb ik toch niks aan.
Enz
Oftewel ik heb nog steeds een niet werkende kaart en een helpdesk waar ik geen steek verder mee kom omdat ik de vragen niet weet te beantwoorden omdat ik die antwoorden niet heb. En antwoorden maar verzinnen moest ik dan maar gaan doen maar dat mocht hij niet doen omdat ik d evragen al verkeerd had beantwoord, aaarrrggghhh
Hoe nu verder?
Medewerker aan de telefoon kansloze persoon die alleen maar zijn protocol opleest van een papiertje. Niet luistert naar wat ik zeg.
Gesprek eerst netjes vooraf uitgelegd dit is het probleem. Hij dan moet ik een aantal veiligeheidsvragen stellen ivm privacy protocol. Ok zal wel voor een anonieme prepaidkaart geen idee maar ok.
Vraag een wanneer kaart gekocht vanmiddag.
Vraag twee wanneer opgewaardeerd net
vraag drie heeft in de afgelopen maand gebeld met dit nummer nee wat zeg ik kaart is vanmiddag gekocht en net opgewaardeerd
Vraag vierheeft u een all in kaart of een databundel of werkelijk geen idee welke termen hij opnoemde enz weet ik veel ik heb 10 euro betaald en opgewaardeerd verder staat er niks bij wat ik gekocht heb. Ga ervan uit dat ik voor 10 euro kan bellen en sms en
U heeft de veiligheidsvragen niet goe beantwoord denkt u eens goed na over de antworden en belt u dan op later tijdstip terug.
Ja maar jullie zijn tot 1800 bereikbaar en de antwoorden weet ik dan nog niet. Want ik heb niet meer informatie dan ik je nu geef. Kan ik een leidinggevende spreken? Nee want u heeft de vragen niet goed beantwoord enz enz enz
Dit hele riedeltje heeft zich drie keer herhaald overigens. Jongen luisterde niet naar wat ik zei. Zegt belt u dan naar 1244 en waardeert u nog eens voor 5 euro op. ja maar ik krijg deze al niet eens geactiveerd en ik kan kiezen tussen 10 of 20 euro opwaarderen. Ja dan haalt u nog even een gratis kaartje. Ja maar daar heb ik toch niks aan.
Enz
Oftewel ik heb nog steeds een niet werkende kaart en een helpdesk waar ik geen steek verder mee kom omdat ik de vragen niet weet te beantwoorden omdat ik die antwoorden niet heb. En antwoorden maar verzinnen moest ik dan maar gaan doen maar dat mocht hij niet doen omdat ik d evragen al verkeerd had beantwoord, aaarrrggghhh
Hoe nu verder?