Welke telefoon?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:50

De titel zegt het!


Momenteel heb ik een Samsung Galaxy Note 3. Ik heb er drie jaar lang erg veel plezier van gehad, maar hij begint inmiddels toch wat kuren te krijgen. Daarbij mag ik als ik slaag een nieuwe telefoon uitzoeken (als het een duurder model is leg ik zelf wat bij). :)

In principe wil ik weer een Samsung. Ik vind het ideaal werken, kan hem helemaal naar mijn hand stellen... eigenlijk vind ik alles fijn aan Samsungs.


Mijn eisen:

-goede camera
-ik wil in principe niet kleiner dan mijn huidige telefoon
-goede batterij
-edge zou leuk zijn

Niet zoveel eisen dus. Maar door al die verschillende samsungs zie ik door de bomen het bos niet meer. :+ Die nieuwe S8 vind ik erg mooi, maar de S7 is ook mooi. Of toch maar een nieuw model note?


Ik ben dus een beetje opzoek naar ervaringen/aanraders. :)

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:17

Ik heb sinds kort een Huawei P9 en ben hier dik tevreden over. Ik heb helemaal niks met Samsung, dus wilde deze ook absoluut niet. Bij het verlengen van mijn abo toen om advies gevraagd (ik had hiervoor een Nokia Lumia, maar deze zijn dus niet meer verkrijgbaar) en hij raadde mij deze aan. Hij draait gewoon op Android, zit een dubbele Leica camera op en maakt echt mooie foto's. Je hebt ook nog de lite en die is iets groter dan deze. Ik heb alleen geen idee hoe groot die je nu hebt is, dus ik weet niet of het vergelijkbaar is. Batterij kan ik normaal gesproken 2 dagen mee uit, bij veelvuldig gebruik een dag. Hij is ook lekker snel en is tot nu toe nog niet vastgeslagen. Enige nadeel wat ik tot nu toe van een Samsungfan hoorde, is dat bij Samsung de apps in een menu staan en de Huawei dat niet heeft. Ik heb hier verder geen last van trouwens.

Succes met je zoektocht!

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:19


Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:23

Ik heb ook een Huawei, de Honor 7. Heel tevreden van en lijkt aan al je eisen te voldoen. Grote kan ik niet met zekerheid zeggen haha :+
Ik ben er super tevreden van, kwam van iPhone waar ik om de 5u een oplader nodig had. Hier kom ik zonder problemen een hele dag mee door en ik zit constant op internet ed. Camera is prima en heeft een goede kwaliteit :)

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:25

Heb nu de lg g3 en krijg morgen de nieuwste lg l6. Helemaal weg van de lg dus. Goede camera en super handig in gebruik. Degene die ik nu krijg kosten zonder abbo 480 euro. Dus ze zijn redelijk projzig. Voordeel van de lg l6 is dat hij waterdicht is

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:31

Ik heb de Samsung s7 en ben er meer dan tevreden over :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:44

Tinkerloos schreef:
Er is een topic voor deze vragen. :D
[HTT] Topic telefoonkeuze



Dankje! Ik heb gezocht ook net, maar kon hem niet vinden. Niet goed genoeg gezocht dus. :)

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:50

hier ook een samsung fan, ik ben van de s1 naar de s4 en vervolgens de s6 gegaan en krijg over een aantal dagen hopelijk de s8 binnen.

Je moet voor jezelf gewoon nagaan wat je wilt. Ik zou eerst voor sim-only, maar met oog op het feit dat vanaf 1 mei alle abonnementen met telefoons bij het BKR geregistreerd gaan worden (abo incl. telefoon duurder dan excl. toestel? en dan hoger dan 250,00 + dat er dan ook nog een haalbaarheidstoets wordt gedaan) zorgde er bij mij voor dat ik in dit geval toch nog voor een nieuw toestel ben gegaan.