Ruzie met de laserprinter! SAMSUNG CLP-670ND

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Ruzie met de laserprinter! SAMSUNG CLP-670ND

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-17 13:39

En we krijgen het maar niet opgelost haha.

Ik heb gisteren van mijn buren hun oude kantoorprinter gekregen. Hij werkt, maar de papierlade van 250 vellen zit scheef, en geeft dus altijd de foutmelding "paper jam in tray 1". Nu zou er nog een optionele lade zijn, van 100 vellen. Mijn buurman is zelfstandige, en print VEEL meer dan dat dagelijks, dus hij is hier niks mee. Ik print hier en daar een fotootje of een receptje uit, dus voor mij is dit meer dan voldoende. De inkt is vorige week nog vervangen, twv 400 euro, willen we dus niet verloren laten gaan.

Ik heb google er bij gehaald en ben beginnen opzoeken, maar ik kom er maar niet uit.

Ik heb een aantal foto's, die het hopelijk een beetje duidelijk maken. Eerst maar het schema dat ik online gevonden heb!

Afbeelding

Dus de grote klep die open moet, krijg ik ook netjes open. Dan zie ik dit:

Afbeelding

En dat is, imo, niet hetzelfde als ik op het schema bij puntje 3 zie? Ik vind die zogenaamde multifunctionele lade niet hoor...
Wat ik wél vind, is dit:

Afbeelding

Dit zit onderaan, in de tray voor 250 vellen. Ik kan deze een klein beetje openen:

Afbeelding

Maar ook hier geraakt volgens mij geen papier in...

Heeft er iemand een idee hoe ik dit aanpak? Volgens het schema bevind de m.funcionele schuif zich in de grote klep, maar ik zie het écht niet...

Afbeelding

En nog fotootje zonder de cassette..

Afbeelding


Heeft er iemand een idee over hoe ik dit ding laat werken? :+ 1000 maal dank!

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."


Nymphe

Berichten: 504
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:45

Ik kwam dit tegen op google, helpt dat?
Afbeelding

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Ruzie met de laserprinter! SAMSUNG CLP-670ND

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:50

Je moet inderdaad niet de hele tonerklep opendoen. Er zit nog een kleine klep voor die je open moet maken, daar kun je dan papier in doen.

Iemand een Kerstmuts gevonden?

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-17 14:06

Koekeroekus schreef:
Je moet inderdaad niet de hele tonerklep opendoen. Er zit nog een kleine klep voor die je open moet maken, daar kun je dan papier in doen.


WAAR :oo *Op zoek naar een steen om onder te kruipen...*
Geweldige nickname trouwens!

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-17 14:07

Nymphe schreef:
Ik kwam dit tegen op google, helpt dat?
[ Afbeelding ]


Het is wel dezelfde printer denk ik.. Maar zo ziet het er hier niet uit :oo

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Re: Ruzie met de laserprinter! SAMSUNG CLP-670ND

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 14:10

plaats een foto met een gesloten klep. dan kunnen we hem de buitenkant ook zien.

Bob v. Nieuwenhuis Enkelspan Dr. pony ZZ+4/ Va. pony ZZ+27
Singelwoud's Nassau Enkelspan Dr. Pony L+11/Va. Pony M+9
Bob/Nassau Dubbelspan Va. Pony M+2 Reserve kampioen hippiade 2021 L

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 14:15

Idd wat Petra zegt, doe eens een foto van een dichte voorkant. Misschien is die voorste klep wel weg/afgebroken

Edit: En die onderste la moet je gewoon open kunnen trekken. Naar ja toe. Maar hij staat op een kleed ofzo? Zet hem eens op een vlakke ondergrond zonder wol haha. Waars wil die la daarom niet los. Gaat soms erg nauw allemaal

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Roodvos

Berichten: 6644
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 14:20

Als ik het schema wat jij plaatst bekijk, dan is je opengeslagen klep je nieuwe papierlade. Heb je al eens geprobeerd daar een A4-tje op te leggen en of je die ingevoerd krijgt?
Disclaimer: :o?

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]




Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-17 11:12

OKEEE hahaha, de klep die ik open had, is inderdaad NIET de juiste, ik moest duwen, en dan gaat de papierlade open }:0 Maar, zo deed ie het ook niet, want het papier komt van de m.functionele lade in trey 1, en die staat dus scheef.

STOND scheef! We hebben de trey er uit gehaald, en zijn beginnen schuiven en voelen. Afgebroken stukje gevonden. Kap van de trey gehaald, en daar zat ergens een lipje niet over een bolletje, waardoor heel de trey dus scheef trok. Ze staat terug zo recht als maar mogelijk is, en de printer kan terug netjes aan de vellen papier.

MAAR. :D De drivers zijn niet meer up to date. Ik kan dus wél text printen, maar bij foto's geeft hij een foutmelding. Krijg hem voorlopig ook nog niet op kleur (doert hij bij het onderhoud wel). Dus ben nu al uuuren op zoek naar goede drivers. Wat een puzzel :D

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:34

Haha, het houd je van de straat zeggen we dan maar :')

Iemand een Kerstmuts gevonden?

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-17 12:35

Koekeroekus schreef:
Haha, het houd je van de straat zeggen we dan maar :')


Ja absoluut haha, ik heb zonet aan de lijn gehangen met Samsung, er is weer vanalles aan het downloaden, ik hoop dat ie het zo doet haha.

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, idje en 98 bezoekers