Wake up light wekker, licht gaat niet meer uit

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Stravero

Wake up light wekker, licht gaat niet meer uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-17 22:18

Hoi allemaal,

Ik heb al een aantal jaar een super fijne wake up light wekker, van de hema gekocht, met verschillende standen licht. Echter wil ik net naar bed gaan, en brand het licht op de zachtste stand, terwijl ik zeker weet dat ik deze vanochtend heb uitgedaan! En wat blijkt... ik kan het licht wel feller zetten, maar niet helemaal meer uit.

Iemand de gouden tip? Heb de wekker al gereset met het reset knopje, en hierbij gaat het licht op het scherm wel uit maar het licht in de 'bol' niet. Ik heb ook de stekker er al een tijdje uit gehad, maar zodra ik deze terug doe in het stopcontact, gaat meteen het licht weer aan :Y)

Wie heeft dit ooit meer meegemaakt? Ik kan niet zonder mijn trouwe wekkertje!! Morgenochtend gaat dat krijsding van m'n iPhone dus -O-

Palmera

Re: Wake up light wekker, licht gaat niet meer uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:24

Als je hem al een aantal jaar hebt is hij misschien op? Daar heb je nu natuurlijk geen zak aan.... Morgen even contact opnemen met hema, hopelijk kunnen ze er wat mee.
Succes morgenochtend :(:)

Retiens la nuit... ;)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 18:14

Palmera schreef:
Als je hem al een aantal jaar hebt is hij misschien op? Daar heb je nu natuurlijk geen zak aan.... Morgen even contact opnemen met hema, hopelijk kunnen ze er wat mee.
Succes morgenochtend :(:)

Bedankt voor je reactie, de wekker was de hele nacht uit het stopcontact geweest en deed de volgende ochtend nog steeds hetzelfde helaas. Hema kan er helaas ook niks mee. Op naar een nieuwe wekker dus maar!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:17

Lamp eruit draaien en er weer in? Heb je dat al geprobeert? Staat hij niet op alarm oid? Wake up light hier (ik heb een naf naf <3 ) heeft soms ook dat ie na het alarm niet meer uitwil. De lamp dan.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-17 10:42

karuna schreef:
Lamp eruit draaien en er weer in? Heb je dat al geprobeert? Staat hij niet op alarm oid? Wake up light hier (ik heb een naf naf <3 ) heeft soms ook dat ie na het alarm niet meer uitwil. De lamp dan.

Het zijn ongeveer 20 kleine lampjes, we hebben 'm uitelkaar gehaald. En er blijven er 3 aan :') Constant. Dus ik heb n nieuwe besteld want durf niet die lampjes eruit te halen en 'm verder te gebruiken, haha!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie