Duracell batterij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DeniseMacho

Berichten: 157
Geregistreerd: 29-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Duracell batterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-17 16:24

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje:

Ik heb een Nikon d3200 gekocht best al een tijdje terug ( 2e hands)
en toen ik thuis was viel het me pas op dat er geen originele batterij in zat, maar een duracell.
Hij werkte prima toen ik hem ging uitproberen, dus verder niets anders dan normaal.
tot ik de batterij ging opladen, hij bleef een kwartiertje opladen en daarna ging het lampje ( van de nikon oplader) heel snel achter elkaar knipperen en dat doet ie dus elke keer...
Nu kan ik de batterij maar 10/15 minuutjes gebruiken en dan is ie leeg....

Heeft iemand dit ook gehad?
is mijn batterij stuk? of past ie niet bij de Nikon oplader? want ik zie de batterij te koop staan bij sommige webshops en daar staat gewoon bij dat ie in een nikon oplader kan..

alvast bedankt :)

Macho ♥

Sam (V/d Nyewendoren Don Normando) :+:


Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:48

Niet bekend met je camera of je batterij hoor, zit er niet een handleiding bij waarin staat wat dat knipperende lampje op je lader betekent? Mijn lader knippert eerst 3 keer kort achter elkaar, als de accu dan halfvol is gaat ie 2 keer kort knipperen en als ie op 3/4 zit dan knippert ie nog maar 1 keer, wellicht bij jouw lader ook zoiets?

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Duracell batterij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:04

Wat gebeurt er als je de batterij gewoon langer in de oplader laat zitten en hem dan gaat gebruiken? En wat zegt de handleiding over de lampjes van de oplader? :)

DeniseMacho

Berichten: 157
Geregistreerd: 29-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 00:14

Destination schreef:
Wat gebeurt er als je de batterij gewoon langer in de oplader laat zitten en hem dan gaat gebruiken? En wat zegt de handleiding over de lampjes van de oplader? :)


Heb geen handleiding gekregen, maar op internet staat dat er dan iets mis is met de batterij of dat de batterij niet bij de oplader past.
Al laat ik hem een hele nacht erin heb ik er alsnog maar 10 minuten wat aan ...

Macho ♥

Sam (V/d Nyewendoren Don Normando) :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers