Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bonna

Berichten: 1328
Geregistreerd: 03-04-07

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 17:16

Mooie dingen komen hier weer voorbij!

Karin1985 welke kleur heb jij op de muur? Echt heel mooi!

Heeft iemand ervaring met het verven van een leren bank? Heb een mooi model op marktplaats gezien, maar de kleur is niet om over naar huis te schrijven

Show a little faith, there's magic in the night


Bellex

Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 21:39

@Bonna: Ik heb me wel eens op lederverf voor meubels georienteerd voor mijn ouders, maar de ervaringen die ik las waren niet geweldig. Ofwel het gaf af, of de kleur pakte niet mooi uit, of wel het sleet er zeer snel weer vanaf

karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:33

@Bonna: Het is geen gewone verf, meer sierwerk van de stukadoor (pb voor zijn nummer :D ). Maar dan niet zo duur als betoncirré.
Valpaint klondike (groen+goudglitter).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de middelste (maar hij valt donkerder uit)

BeFunny

Berichten: 10191
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:36

Karin ik vind het gaaf.

karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:56

Nu nog de rest op pijl brengen. En daar worden in de kerstvakantie weer stappen in genomen :)

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 08:57

Gewaagd die muur hoor Karin, ben heel benieuwd hoe het straks is als het helemaal af is!

CoonArt

Berichten: 23274
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:32

Zo, nieuwe meubels...

Afbeelding
Afbeelding

Nog een beetje een rommeltje maar komt goed.

Have You Hugged Your Horse Today?


Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 09:48

Wauw Karin wat vet! Dat wil ik heeel graag op de slaapkamer. Super sfeervol!



Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:25

MamaMiesje schreef:
Het is wel ..ehh...een manneninterieur :D


Uhh... Dan ken ik vooral hele vreemde mannen als dit de standaard bij mannen is.

CoonArt, ik zou beginnen met minder verschillende tinten hout, rotan en kleur bij elkaar te zoeken. En een effen kleed over de bank voor meer rust. Geen losse krukjes voor kleine dingen als radio/stereo. Die zaken het liefst zoveel mogelijk wegwerken.

karijn

Berichten: 5392
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:33

CoonArt: Ik vind het meer een jongenskamer dan een mannenkamer. Niet l.ll.g bedoeld hoor.
Je houdt van vliegtuigen maar ik zou je verzameling op 1 plek houden en niet teveel uitstallen. Enkel de mooiste exemplaren uitstallen, de rest in een doos bewaren.

CoonArt

Berichten: 23274
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:00

karijn schreef:
CoonArt: Ik vind het meer een jongenskamer dan een mannenkamer. Niet l.ll.g bedoeld hoor.
Je houdt van vliegtuigen maar ik zou je verzameling op 1 plek houden en niet teveel uitstallen. Enkel de mooiste exemplaren uitstallen, de rest in een doos bewaren.

Als je goed kijkt staat 99,9 procent van mijn collectie in de vitrine. Alleen de laatste beetjes die er niet meer in konden staan apart. En ja, ben apart... Vond het persoonlijk mooie meubels!

Have You Hugged Your Horse Today?

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:08

Afzonderlijk van elkaar kunnen de meubels prima in een geheel passen en mooi zijn. Maar combineren is key in een inrichting.

Verder ga ik mee met Karijn, zelf ben ik bezig met mijn hobbykamer. Daar komen al mijn paardenspullen. Verder in huis zul je niet te veel paarden tegenkomen; een kleine foto in de woonkamer en een grote canvas bij de trap. En that's it.

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:16

Daar is iedereen anders in natuurlijk. Ook even beseffen dat coon art geen heel huis tot zijn beschikking heeft. :) als ik het mij goed voorstel 'slechts' een studio?(wat niet negatief bedoelt is trouwens)

Buiten dat hangt het huis hier ook 'vol' met onze hobbies. Paard en hond zijn niet meer actief aanwezig in mij leven maar wel duidelijk in huis. Voor vriend hangt er een schilderij van zijn favoriete game en hij zou het liefst de motor nog in de huiskamer parkeren. Allemaal persoonlijk dus, in hoeverre iemand zijn passie of hobby laat zien. :)

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:20

Judith_ schreef:
Daar is iedereen anders in natuurlijk. Ook even beseffen dat coon art geen heel huis tot zijn beschikking heeft. :) als ik het mij goed voorstel 'slechts' een studio?(wat niet negatief bedoelt is trouwens)

Buiten dat hangt het huis hier ook 'vol' met onze hobbies. Paard en hond zijn niet meer actief aanwezig in mij leven maar wel duidelijk in huis. Voor vriend hangt er een schilderij van zijn favoriete game en hij zou het liefst de motor nog in de huiskamer parkeren. Allemaal persoonlijk dus, in hoeverre iemand zijn passie of hobby laat zien. :)


Oh ik ging er vanuit dat hij naar tips zocht. Dat doen de meesten hier toch?

Grootte van een ruimte is tegenwoordig zoveel mee te Doen! Ik denk dat tiny houses nog wat kleiner zijn ;) Die zien er vaak ook prachtig uit!

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:34

Tiny houses zijn zeer indrukwekkend! Niets voor mij, zou dat niet kunnen. :') Maar ontzettend oplossingsgericht inderdaad!

Ik heb de indruk dat coon art vooral even wil showen, wat natuurlijk altijd leuk is! :)

CoonArt

Berichten: 23274
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:36

Judith_ schreef:
Tiny houses zijn zeer indrukwekkend! Niets voor mij, zou dat niet kunnen. :') Maar ontzettend oplossingsgericht inderdaad!

Ik heb de indruk dat coon art vooral even wil showen, wat natuurlijk altijd leuk is! :)

Lekker showen mijn nieuwe interieur en dan te bedenken dat nu bijna alles tweedehands is... Ik voel me er goed bij!

Have You Hugged Your Horse Today?

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:49

Judith_ schreef:
Tiny houses zijn zeer indrukwekkend! Niets voor mij, zou dat niet kunnen. :') Maar ontzettend oplossingsgericht inderdaad!

Ik heb de indruk dat coon art vooral even wil showen, wat natuurlijk altijd leuk is! :)


Ik ook niet hoor! Ik ben ruimte gewend en dat wil ik ook graag zo houden :D Maar er zitten wel vaak erg handige ideetjes in die ook in een groter huis bruikbaar zijn.

Ach de benefits of the internet... :D ik ga zo uit van wat vrijwel iedereen hier doet, dat ik de berichten van CoonArt daar ook voor aan heb gezien en meteen met tips wilde komen.

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:50

Dat is het belangrijkste, Coonart! Je moet er zelf blij mee zijn :D
Is dat je nieuwe studio al?

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

CoonArt

Berichten: 23274
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:53

8nnemiek schreef:
Dat is het belangrijkste, Coonart! Je moet er zelf blij mee zijn :D
Is dat je nieuwe studio al?

Neenee dit is nog mijn ouwe hokkie, pas laat 2018/2019 verhuis ik (is nu nog een grasveld hahaha)

Have You Hugged Your Horse Today?

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:34

Wie deelde nou die inklapbare schuifpui? Hoe is dat als hij ingeklapt Is?

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

ClaudiaHS

Berichten: 8054
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:40

8nnemiek schreef:
Wij hebben destijds gekozen voor een vouwwand die bestaat uit 5 deuren die helemaal weg kunnen schuiven.
[ [url=m/SoTbxc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vooral in de zomer is dat ideaal, dan hebben we gewoon een open afdak. Maar er ligt wel een enorme ijzeren dinbalk boven om het gewicht te kunnen houden.

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:48

Dank :D

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:20

Ik heb hem even voor je opengeschoven en een paar foto’s gemaakt :)
Let niet op de rommel :=
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

MarjanB

Berichten: 16300
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:24

Mooi zon schuifdeur! Wij hebben ook een schuifpui maar die gaat maar voor de helft open zeg maar. Dat vind ik wel jammer omdat je daardoor alsnog weinig opening hebt.

Afbeelding

Life is a balance of holding on, and letting things go…


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Googlebot, Rosalie_91, shannen6 en 20 bezoekers