Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:40

8nnemiek schreef:
Bedankt allemaal! Ik word er ook elke keer weer vrolijk van als ik de kamer in loop :))

Janine, bij de Action heb je (nep)konijnenvelletjes, dezelfde die ik op de foto onder de wereldbol heb liggen. Ik vind ze mooi :D


Thanks! *\o/*
Morgen dus maar even langs de Action! Die kleur zoek ik namelijk!

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:30

Heel gaaf 8nnemiek. Supertof met die fruitkistjes :D!

Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:43

Zo wat een verbetering 8nnemiek! Gaaf!!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:44

Janine1990 schreef:
Heel mooi geworden Annemiek!!!

Ik heb vanmiddag een kerstboom gekocht... en nog wat leuke dingetjes, maar ik zoek nu nog een wit konijnenvelletje of een minischaapje... :+
En verlichting... Mijn ouders hebben een soort kroontje, die schuif je over de piek/top, daaraan zitten 6 lange strengen met lampjes. Zoiets wil ik ook wel graag. Alleen kan ik die nog niet echt vinden, een paar jaar terug vond je ze overal.


Ik zag ze bij tuincentrum t oosten in Aalsmeer en ook bij Intratuin

Jorinda

Berichten: 13460
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:47

Of bij de Tuinland misschien? :) Kan me herinneren ze daar te hebben zien liggen.

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 00:22

Onze badkamer wordt zo mooi!!!
En volgende week.... wordt de keuken geplaatst!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 01:27

Mooie werkplek! Ik hou van wereldbollen :D

De vloer in de badkamer is die egaal? Tof idee!

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 08:33

Mooi opgeknapt 8nnemiek!!
#jaloersopjewerkplek :D

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:13

Wat een super leuk plekje is dat geworden 8nnemiek!
Mooie badkamer ook kenyada, ik vind die kiezels in de douche heel gaaf!

Ik heb woensdag de sleutel gehad van mijn nieuwe huis, dus ben nu druk aan de verf. Heb wel wat work-in-progress foto's, dit is allemaal na 1 laag verf. Ik baal wel van de groene muur, had die heel graag in 1 keer gedaan, maar door het structuurtje wat erin zit is het onwijs moeilijk in 1 keer dekkend te verven. Als de verf nog nat is glimt het zo dat ik de lichte plekjes niet meer zag bij kunstlicht.

Afbeelding
Links muisgrijs van Flexa, rechts Camouflage Green van Flexa

Maandag komt iemand voor de vloer, die wordt dan lichter en minder warm. Die afspraak stond eigenlijk voor gisteren, toen appte hij om 6.00u af, daarna een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag en uiteindelijk appte hij gisterenavond of maandag ook nog kan. Hoop echt dat hij me op maandag niet laat zitten want dan heb ik echt een probleem -O-

Afbeelding
Groots van Histor, hier nog nat.

Dit is de inspiratie voor mijn slaapkamer, dus als de kleur opdroogt zoals hij nu op de foto is denk ik dat ik aardig in de buurt zit al :) Mocht iemand nog weten waar ik nachtkastjes kan krijgen die een beetje vergelijkbaar zijn met die op de foto hieronder dan hoor ik het graag!

Afbeelding

De blauwe kleur is in het echt heel anders dan nu op de foto, heel vreemd. Ik hoop wel dat ie opdroogt zoals hij nu op de foto te zien is. In het echt was hij echt nog wat meer groenig, en dat was nou juist niet de bedoeling. De kleur wijkt nat zo erg af zelfs dat ze 'm in de winkel 2x voor me hebben gemengd omdat ze dachten dat de kleur niet goed was. Wordt een verrassinkje als ik straks terug kom van mijn werk :Y)

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:26

Je kan ook nee zeggen hè als iemand op een andere dag wil. Sorry kan niet want je ontregeld mijn schema.
Tweede keer verven gaat echt zo veel sneller dan de eerste keer. Wordt mooi hoor.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:00

Oh die grijze muur is mooi, dat wordt vast erg gaaf met een lichtere vloer!

De blauwe muur, heb je hem met daglicht gezien of met kunstlicht? Dat kan ook veel verschil maken. Het voorbeeld is wel ontzettend gaaf, ik hoop dat ie zo opdroogt!

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:10

Vanillia, Jysk heeft zulke kastjes maar dan met 1 la.
De ilbro, is blank hout maar deze kan je dan zelf beitsen in de goede kleur.

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:19

Je werkkamer herken je bijna niet meer terug! Wat heb je die mooi opgeknapt zeg :D

Badkamer wordt ook strak Kenyada!

Gaaf huis Vanillia, mooi zo die witte plinten en koof, kleuren zijn ook helemaal mijn smaak. De denk dat het heel sjiek wordt als het klaar is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:26

Vanillia schreef:
Wat een super leuk plekje is dat geworden 8nnemiek!
Mooie badkamer ook kenyada, ik vind die kiezels in de douche heel gaaf!

Ik heb woensdag de sleutel gehad van mijn nieuwe huis, dus ben nu druk aan de verf. Heb wel wat work-in-progress foto's, dit is allemaal na 1 laag verf. Ik baal wel van de groene muur, had die heel graag in 1 keer gedaan, maar door het structuurtje wat erin zit is het onwijs moeilijk in 1 keer dekkend te verven. Als de verf nog nat is glimt het zo dat ik de lichte plekjes niet meer zag bij kunstlicht.

[ [url=m/vQyMze.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links muisgrijs van Flexa, rechts Camouflage Green van Flexa

Maandag komt iemand voor de vloer, die wordt dan lichter en minder warm. Die afspraak stond eigenlijk voor gisteren, toen appte hij om 6.00u af, daarna een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag en uiteindelijk appte hij gisterenavond of maandag ook nog kan. Hoop echt dat hij me op maandag niet laat zitten want dan heb ik echt een probleem -O-

[ [url=m/F9KJpH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groots van Histor, hier nog nat.

Dit is de inspiratie voor mijn slaapkamer, dus als de kleur opdroogt zoals hij nu op de foto is denk ik dat ik aardig in de buurt zit al :) Mocht iemand nog weten waar ik nachtkastjes kan krijgen die een beetje vergelijkbaar zijn met die op de foto hieronder dan hoor ik het graag!

[ Afbeelding ]

De blauwe kleur is in het echt heel anders dan nu op de foto, heel vreemd. Ik hoop wel dat ie opdroogt zoals hij nu op de foto te zien is. In het echt was hij echt nog wat meer groenig, en dat was nou juist niet de bedoeling. De kleur wijkt nat zo erg af zelfs dat ze 'm in de winkel 2x voor me hebben gemengd omdat ze dachten dat de kleur niet goed was. Wordt een verrassinkje als ik straks terug kom van mijn werk :Y)

Sowieso wachten tot t droog is. Over een natte muur kun je echt niks zeggen.

Het ziet er wel heel mooi uit! Je woonkamer.

mirim

Berichten: 4404
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:32

@ Vanillia ... die nachtkastjes heb ik bij Loods 5 zien staan

pluisbeer

Berichten: 958
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:05

Kenyada schreef:
Onze badkamer wordt zo mooi!!!


vraagje Kenyada: hoe is dat dunne wandje met de tegels gemaakt? Wat zit eronder?

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:13

Kenyada, mooie rustige kleuren in de badkamer. Ik houdt daar van.

Komt jullie WC pot niet voor de ingang van de douche uit? Of is dat optisch bedrog door de manier waarop de foto is genomen?

Vanillia, mooi begin gemaakt. Sfeeridee voor de slaapkamer is prachtig.
Heel benieuwd hoe de muren zijn als ze zijn opgedroogd.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:57

Wauw Annemiek wat een verbetering zeg, prachtig :D

Ben benieuwd hoe je muur is opgedroogd en hopelijk komen ze dan ook echt de vloer leggen Vanillia!

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:59

pluisbeer schreef:
Kenyada schreef:
Onze badkamer wordt zo mooi!!!


vraagje Kenyada: hoe is dat dunne wandje met de tegels gemaakt? Wat zit eronder?


Bedoel je de voorkant van de douche? Dat zijn van die gipsblokken en dan schuin afgesneden.

Afbeelding

Wc komt als het goed is niet voor de douchewand uit. Vriend heeft het bedacht en is t allemaal aan het uitvoeren met zn pa. Dus zal vast goedkomen!

Er komt ook nog een glazen deur in trouwens.

Ooo Vanilla. Dat wordt mooi zeg!

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 12:19

Ik heb een vraag.

Wij zijn aan het kijken voor nieuwe lampen voor boven onze eettafel.
Het gaat om een tafel van 240 cm bij 100 cm, heel massief en super zwaar, met kruispoten.

Wij willen daar 2 industriele lampen boven hangen.
Nu hebben wij deze gevonden:

https://www.rietveldlicht.nl/artikel/ha ... etaal-rond

Diameter: 43 cm.

Er komen er 2, zou dit goed staan boven deze tafel? Of zouden de lampen toch wat te klein zijn?

Edit; Het gaat om deze tafel:
Afbeelding

Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 12:24

Ziet er goed uit Kenyada! Mooi hoor

Vanillia schreef:
Wat een super leuk plekje is dat geworden 8nnemiek!
Mooie badkamer ook kenyada, ik vind die kiezels in de douche heel gaaf!

Ik heb woensdag de sleutel gehad van mijn nieuwe huis, dus ben nu druk aan de verf. Heb wel wat work-in-progress foto's, dit is allemaal na 1 laag verf. Ik baal wel van de groene muur, had die heel graag in 1 keer gedaan, maar door het structuurtje wat erin zit is het onwijs moeilijk in 1 keer dekkend te verven. Als de verf nog nat is glimt het zo dat ik de lichte plekjes niet meer zag bij kunstlicht.

[img]m/vQyMze.jpg[img]
Links muisgrijs van Flexa, rechts Camouflage Green van Flexa

Maandag komt iemand voor de vloer, die wordt dan lichter en minder warm. Die afspraak stond eigenlijk voor gisteren, toen appte hij om 6.00u af, daarna een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag en uiteindelijk appte hij gisterenavond of maandag ook nog kan. Hoop echt dat hij me op maandag niet laat zitten want dan heb ik echt een probleem -O-

[img]m/F9KJpH.jpg[img]
Groots van Histor, hier nog nat.

Dit is de inspiratie voor mijn slaapkamer, dus als de kleur opdroogt zoals hij nu op de foto is denk ik dat ik aardig in de buurt zit al :) Mocht iemand nog weten waar ik nachtkastjes kan krijgen die een beetje vergelijkbaar zijn met die op de foto hieronder dan hoor ik het graag!

[img=564x874]https://i.pinimg.com/564x/d1/55/3b/d1553b4d26af1ca52e9f65b066564ac6.jpg[img]

De blauwe kleur is in het echt heel anders dan nu op de foto, heel vreemd. Ik hoop wel dat ie opdroogt zoals hij nu op de foto te zien is. In het echt was hij echt nog wat meer groenig, en dat was nou juist niet de bedoeling. De kleur wijkt nat zo erg af zelfs dat ze 'm in de winkel 2x voor me hebben gemengd omdat ze dachten dat de kleur niet goed was. Wordt een verrassinkje als ik straks terug kom van mijn werk :Y)

Leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe huis :)
Hopelijk laat de vloerenman je inderdaad niet zitten!

@Nancy ik denk gezien het formaat van de tafel dat ik óf voor 3 lampen zou gaan, of nog net wat groter. Denk dat dit wel een beetje weg kan vallen tegen de tafel anders. Maar als je ze mag retouneren zou je ze ook kunnen kopen, erboven houden en kijken wat je ervan vind :)

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 13:23

Ik ga mee met knabbelgirl wbt de lampen.
Kwa kleur en lamp zelf vind ik ze wel heel mooi erbij passen!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 13:11

Na een hele tijd stiekem meelezen, heb ik besloten dat ik me hier ook maar eens actief ga melden.

Ongeveer een half jaar geleden hebben mijn vriend en ik een huis gekocht en zijn we gaan samenwonen. Dit is voor ons allebei ons eerste huis. Gelukkig hebben we wel redelijk dezelfde smaak en stijl, dus dat scheelt.

Inmiddels is alles qua grote meubels wel redelijk op orde, maar het mag allemaal nog wat meer aankleding hebben. Zo willen we sowieso nog iets voor boven de bank (ideeën?) en komt er waarschijnlijk ook nog een vloerkleed.

Nou, aanschouw ons paleisje! Wat is jullie eerste indruk?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tafel en bijzettafel komen overigens van herzelfde bedrijf en hebben dus ook precies dezelfde kleur poten en blad :)

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 13:43

_Nancy schreef:
Ik heb een vraag.

Wij zijn aan het kijken voor nieuwe lampen voor boven onze eettafel.
Het gaat om een tafel van 240 cm bij 100 cm, heel massief en super zwaar, met kruispoten.

Wij willen daar 2 industriele lampen boven hangen.
Nu hebben wij deze gevonden:

https://www.rietveldlicht.nl/artikel/ha ... etaal-rond

Diameter: 43 cm.

Er komen er 2, zou dit goed staan boven deze tafel? Of zouden de lampen toch wat te klein zijn?

Edit; Het gaat om deze tafel:
[ [url=m/dhqoXY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wij hebben ook een tafel van 240 en twee vergelijkbare lampen erboven. Ze zijn denk ik net iets breder dan deze, maar dat scheelt niet heel veel. Ik denk dus dat het prima kan :j

123321
Berichten: 4370
Geregistreerd: 05-04-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:15