laptop blijft laden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

laptop blijft laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 17:15

Hoii!
Ik heb echt een groot probleem.
Ik ben nu aan het typen op een macbook pro die het altijd goed deed.
Nu werd hij steeds heel warm dus hebben ik en mijn moeder hem geupdate.
Alleen nu blijft hij vastlopen als ik op return (capslock) klik of als ik op bepaalde linkjes klik.
Niet allemaal en niet altijd. Want bijv. als ik nu een onderwerp wil openen op bokt.nl dan kan ik bij het onderwerp niet op capslock drukken (want dan loopt hij dus vast met zo'n kleurig rondraaiend dingetje, en dan kan je niks meer) maar als ik dit typ wel.

Weten jullie wat ik hieraan kan doen?

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: laptop blijft laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 12:27

Nog een keer een upje.

Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: laptop blijft laden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:02

Je zou even een SMC en PRAM reset uit kunnen voeren. Google vertelt je hoe voor jouw specifieke Mac.

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:21

heb dat ook gehad en het kwam steeds vaker voor en werd steeds trager overigens ook na een update.
zelfs via apple support konden ze me niet helpen en moest langs een winkel van hun.
bij mij kwam het oa doordat ik veel foto's(in mappen) op het begin scherm had staan.er was daardoor 1 of ander dingetje kapot gegaan maar of dat het zelfde is als bij jouw?
ik was iig een hoop foto's kwijt maar ze hebben hem wel kunnen maken en doet het weer prima.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 08:45

cinniz123 schreef:
heb dat ook gehad en het kwam steeds vaker voor en werd steeds trager overigens ook na een update.
zelfs via apple support konden ze me niet helpen en moest langs een winkel van hun.
bij mij kwam het oa doordat ik veel foto's(in mappen) op het begin scherm had staan.er was daardoor 1 of ander dingetje kapot gegaan maar of dat het zelfde is als bij jouw?
ik was iig een hoop foto's kwijt maar ze hebben hem wel kunnen maken en doet het weer prima.


Heb je hem gewoon bij een apple winkel laten maken?

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 10:40

madhatter schreef:
cinniz123 schreef:
heb dat ook gehad en het kwam steeds vaker voor en werd steeds trager overigens ook na een update.
zelfs via apple support konden ze me niet helpen en moest langs een winkel van hun.
bij mij kwam het oa doordat ik veel foto's(in mappen) op het begin scherm had staan.er was daardoor 1 of ander dingetje kapot gegaan maar of dat het zelfde is als bij jouw?
ik was iig een hoop foto's kwijt maar ze hebben hem wel kunnen maken en doet het weer prima.


Heb je hem gewoon bij een apple winkel laten maken?


Nee via via laten doen omdat ze bij een apple store niets met je foto's mogen doen en hem alleen maar zo konden maken dat alle bestanden verloren zouden gaan.
Nu ben ik nog veel kwijt maar zeker niet alles.