Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Prrrr schreef:Je kan ook dreigen met een melding bij de ACM: https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... n-aan-acm/
Lienek schreef:Charizard schreef:https://tweakers.net/pricewatch/compare/383749;442552/
Zou het ermee doen.. zoveel verschil is het echt niet. De voorcamera is 3mp slechter, hij is iets langzamer maar hoe erg merk je dit nou.. de accu gaat eigenlijk even lang mee, Stand-by zelfs nog langer. Het scherm heeft wel wat minder resolutie, denk dat je dat nog het ergste merkt. Ruil je hem toch om voor eentje met dezelfde resolutie?
Heb je huawei zelf al gesproken? Misschien kunnen hun iets voor je doen.
Ik zou echt wel balen hoor als dit bij mijn telefoon zo achteruit zou gaan.. ik koop mijn telefoon juist op deze aspecten, zoveel mogelijk mega pixels en hogere scherm resolutie... ik zou echt stappen ondernemen en vooral het publiek bereiken voor een slechte naam... dan vaak kunnen ze je ineens wel helpen.. en kom op 2 jaar garantie is 2 jaar garantie
LiiNd_Y schreef:Ik denk dat het meevalt op wat je achteruit gaat. De p8 lite is nieuwer dan de p7. Zo worden pixels en processors steeds beter, terwijl het getalletje hetzelfde kan blijven. De samsung s7 heeft bijvoorbeeld maar 13 mp camera, maar is toch de beste camera van alle smartphones.
LiiNd_Y schreef:Wat doet Huawei dan? Normaal gesproken als een telefoon een reparatie moet hebben wordt deze gewoon naar de fabriek gestuurd. Dit had mij vader ook met zijn Samsung. Huawei bekijkt dan of het onder garantie valt of niet en repareert dan de telefoon.
Huawei geeft namelijk de garantie, niet de webshop.