Echt zwarte balpennen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Echt zwarte balpennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:28

Oke, gek vraagje.

Ik ben nogal obsessief als het op mijn balpennen aankomt, en de zoektocht is weer begonnen naar een echt zwarte balpen. Bij de Hema heb ik laatst een doosje gekocht waar 24 pennen in zaten (waaronder zwarten), maar die geven toch minder inkt af en zijn daardoor niet écht diep zwart.

Heeft iemand de gouden tip? Mijn huidige balpen begint kuren te vertonen en ik wil dus graag op zoek naar een vervanging.


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Echt zwarte balpennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:32

Gelpen? Die zijn vaak donkerderen zwarter dan balpennen. Of vulpen?

En anders even naar een goeie kantoorboekhandel en testschrijven met alles wat ze hebben.,

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:33

Rije schreef:
Gelpen? Die zijn vaak donkerderen zwarter dan balpennen. Of vulpen?

En anders even naar een goeie kantoorboekhandel en testschrijven met alles wat ze hebben.,

Een vulpen vind ik niet fijn schrijven, ik ben echt van de balpennen. Gel vind ik ook niet ideaal, maar zou ik wel eens naar kunnen kijken! Het is een hele gekke obsessie hoor, maar ik vind het ontzettend irritant als de kleur zwart waarmee ik schrijf niet echt zwart is :+

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:14

Zwarte fineliner halen, die zijn echt zwart & schrijven veel mooier ;)

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:26

Gel pennen of ballpoints van het merk Pilot, absolute aanrader. Ik heb er meerdere en ze schrijven zo fijn en altijd genoeg inkt voor mooie lijnen. Ik laat mijn klanten er hun handtekening mee zetten en heb al meerdere reacties gehad over de pennen.

Als je echt een goede ballpoint wil dan zou ik voor de Pilot neXtage kiezen. Ik heb het altijd onzin gevonden om geld hier aan uit te geven tot ik er eens eentje cadeau kreeg. Sindsdien wil ik nergens anders meer mee schrijven. :D

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ

Stephaniiee_

Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Moordrecht

Re: Echt zwarte balpennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:09

Of de pilot frixion! Schrijft heeerlijk en kan je ook nog ns (netjes) uitgummen! Vind het heerlijke pennen en ze zijn er in allerlei kleuren

Anoniem

Re: Echt zwarte balpennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 07:40

Ik wilde net van een van mijn zwarte pennen roepen hoe fijn die wel is, blijkt ook een pilot te zijn. Pilot g-2-07, mooie pen ook nog, zwart met zilver patroon

Anoniem

Re: Echt zwarte balpennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:25

Ik heb een Parker balpen besteld bij bol.com, die waren ook nog gunstig geprijsd. Heb in principe een hele fijne super goedkope balpen maar heb geen idee meer waar ik die gekocht heb en kan hem nu ook nergens meer vinden :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, hafpower, Urona447 en 75 bezoekers