Iedereen kent de site: Facebook! Ik zit hier ook op en ben een beetje verslaafd aan enkele spelletjes daar. Helaas is er nu 1 die erg lastig doet. Op mijn eigen laptop wil deze niet laden, hij gaat tot 100% en op dat scherm blijft hij hangen tot ik een ons weeg... en kan ik hem dus niet spelen. Op de PC van mijn pa laadt het spel echter zonder problemen, ook na die 100% en kan ik dus pret hebben! Alleen ben ik niet altijd bij pa en ma en wil ik dat spel ook gewoon op de laptop kunnen doen!
Bij allebei gebruik ik Firefox 49.0.1. Add-ons, plug ins etc staan exact dezelfde geactiveerd in exact dezelfde versies.
De enige 2 verschillen zijn dat er op laptop Kaspersky geinstalleerd staat en op de PC niet. En dat de laptop op windows 7 home premium draait, terwijl de pc op windows 10 home draait.
Kan 1 van die twee de oorzaak zijn dat deze game niet wil laden? Wie is hier technisch genoeg om te helpen?
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1