Goedkope weegschaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Goedkope weegschaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 19:53

Ik weet niet zeker als het hier mag dus sorry als het hier niet hoort :)

Mijn weegschaal is er laatst mee opgehouden en omdat ik toch graag een beetje wil afvallen ben ik op zoek naar een goedkope weegschaal. Ik had ergens gelezen dat er bij de action en bij de Lidl weegschalen zijn, goedkope, maar ik weet niet als die het wel zo goed doen. Dus heeft iemand andere goedkope weegschalen of ervaringen met de weegschaal van de action of van de Lidl?


floorsil

Berichten: 2641
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Goedkope weegschaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:15

Ik heb er een van action kwaliteit, voor 5 Euro bij de vomar. Vind hem slecht. Gebruik hem amper en batterij is na paar maanden leeg of weegschaal zelf is stuk. Nog niet gecheckt.

Ook is hij heel gevoelig. Geeft per vloertegeltje ongeveer andere waardens. Moet hem altijd heel specifiek neer zetten. Als deze echt kapot is ga ik toch voor een iets duurdere

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Goedkope weegschaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:17

Ik heb de goedkoopste van de blokker, niet digitaal maar met zo'n draaischijf. Hij bevalt me prima en hij is zelf weer goed in te stellen als hij af gaat wijken. Hij is wel alleen maar nuttig voor hele kilo's.

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:17

Ik heb er toevallig vd week 1 bij Blokker gekocht, 15 euro van merk Medisana. Ben er erg blij mee :)

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Goedkope weegschaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:07


♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Es_ther

Berichten: 18705
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:11

amandananana schreef:
Ik heb er toevallig vd week 1 bij Blokker gekocht, 15 euro van merk Medisana. Ben er erg blij mee :)

Die hebben wij ook, fijn ding :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:34

Ik heb een goedkope weegschaal (digitale met bloemetjes deco) vd action, werkt al 5 jaar prima, hooguit af en toe batterijtje vervangen (geeft hij aan met Lo). Als ik twijfel over het gewicht dan ga ik er gewoon nog 2/ 3 keer op en af en neem dan het gewicht wat hij het meeste aangeeft, maar meestal vertrouw ik hem wel ;)

Ik heb hem dan ook op 1 vaste plek staan waar hij ook blijft staan als hij niet gebruikt wordt, dus wat dat betreft zit er geen speling in. Foutief gewicht komt meestal door mezelf, dat ik te snel erop ben gaan staan, of stiekem toch mn hand op de muur/ kast had liggen.

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:36

floorsil schreef:
Ik heb er een van action kwaliteit, voor 5 Euro bij de vomar. Vind hem slecht. Gebruik hem amper en batterij is na paar maanden leeg of weegschaal zelf is stuk. Nog niet gecheckt.

Ook is hij heel gevoelig. Geeft per vloertegeltje ongeveer andere waardens. Moet hem altijd heel specifiek neer zetten. Als deze echt kapot is ga ik toch voor een iets duurdere

Dit hebben wij ook. Met verschillende merken.. hier word de volgende ook een duurdere.

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, Geodeo en 57 bezoekers