[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:16

Nog 3 nachtjes slapen voor de inspectie *\o/* En dan krijgen we ook alvast de sleutels! En dan nog 2 nachtjes slapen en dan is ons nieuwe huis ook echt van ons *\o/*

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 22:29

Prairy schreef:
Nog 3 nachtjes slapen voor de inspectie *\o/* En dan krijgen we ook alvast de sleutels! En dan nog 2 nachtjes slapen en dan is ons nieuwe huis ook echt van ons *\o/*



Whoop whoop!!

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 22:32

Super fijn Prairy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 00:23

Liselot schreef:
Hallo dames!!

Mag ik hier ook meekletsen? Wij hebben nav een bezichtiging op de openhuizendag een bod gedaan (en daarna nog een 2e keer bezichtigd) en we hebben een akkoord!
Verkoop eigen woningen en financieringsaanvraag zijn in gang gezet en ik vind het doodeng :o

Gefeliciteerd en succes! Spannend hoor haha! Hoe is de markt daar (Almelo neem ik aan)?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 08:50

De markt is hier flink aangetrokken, vooral de ruime 2-1 kappers gaan mega snel. Er waren voor het huis dat wij gekocht hebben al 13 geinterresseerden na die openhuizen dag (en dat was de eerste dag dat hij op de markt was)

Heb ook wel het gevoel dat mijn huis vlot weg zal zijn. Heb een starters hoekwoning van 100m2 voor 125.000
Dus kan je op één salaris makkelijk kopen
Laatst bijgewerkt door Liselot op 22-04-18 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:19

Sorry ik heb hier al heel lang niks meer gepost :o
Mega druk op het werk waardoor ik amper op bokt zit, en natuurlijk alle voorbereidingen voor het huis.

Iedereen gefeliciteerd waarbij het rond is! :D

Voor ons is het nu aftellen, over 2 weken krijgen we de sleutel. Wij hebben een aannemer, keuken en badkamer zijn besteld. Er komt toch vloerverwarming met tegels, ben zo benieuwd als het af is :D al zal dat wel even gaan duren :+

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:34

Prairy schreef:
Nog 3 nachtjes slapen voor de inspectie *\o/* En dan krijgen we ook alvast de sleutels! En dan nog 2 nachtjes slapen en dan is ons nieuwe huis ook echt van ons *\o/*

Leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:20

De stukadoor is weg, maar hij heeft de boel niet netjes/ schoon achter gelaten.. Is dat normaal? :+
Het stucwerk is wel erg netjes, maar de troep ligt er nog, om nog maar te zwijgen over de vloer en meubels (hun zouden afdekken).. :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:32

:oo :oo :oo
Die was bij mij de deur niet uitgegaan zonder de boel schoon te maken! Krijg je het er nog wel af?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:35

Ik ben aan het verven dus ik liet hem zn eigen gang gaan haha, ze komen volgende week nog terug om in de woonkamer de aangetaste muren te sausen.. Volgens een kennis is het wateroplosbaar dus zo schoon, en is dit nog netjes :oo

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:40

Bij mij hebben ze gestuct voordat er een vloer in ging, geen idee of en zo ja hoe schoon het was. Voordat de vloer er in ging hebben we met een oude stofzuiger het meeste stof en steentjes opgezogen, maar of dat dus troep van de stucadoors was of gewoon troep weet ik echt niet. Maar ik had ook een huis dat tot op het beton kaal is geweest en waar ze ook de electra hebben vervangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:50

Dat was hier ook de planning, maar alles wat mis kan gaan gaat mis, dus moesten ze komen na de verhuizing.. Bij mij ligt er dus een nieuwe vloer in waar ik met beschadigingen niet heel blij zou zijn.. Het zou netjes opgelost worden en ik zou er zelf geen werk of kosten aan hebben. De stopcontacten zijn ook onbruikbaar.. :=


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:57

Bij ons is dat ook zo :+ De elektricien maakt dat netjes schoon alvorens het afdekmateriaal te plaatsen.

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:58

Jeetje Shanna wat slecht afgewerkt!

Wij hebben zojuist de inspectie gehad, en de sleutel van de poort! Dus we kunnen alvast spullen kwijt in de garage en het weiland :D Hebben een groot heel gekocht bij bva, die gaan we nu haken.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:34

Tof! BVA groot inkopers :P

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:40

Stopcontacten is toch niks geks mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:55

Die rondjes waar je een stekker in moet stoppen zijn dus niet meer allemaal bereikbaar. Er was ook al een stop uitgeknalt vanmorgen wat ik nu wel kan verklaren haha! Ik dacht eerst dat de stukadoor het zelf uit had gezet maar dat bleek niet zo te zijn. Nou was het een buitenlandse stukadoor dus was er ook wel een beetje een communicatie-barriere.

Ik heb toch maar gebeld naar het bedrijf, dat ik niet tevreden ben met hoe het achtergelaten is allemaal. Vanmiddag komt de eigenaar met de stukadoor kijken of hun het acceptabel vinden of niet. Maar ik weet ook niet wat afgesproken is met betrekking tot het afval wegbrengen en schoonmaken wat ook lastig is..
Twijfel om de makelaar te bellen om na te vragen wat de gemaakte afspraken zijn, van wat ik weet is dat het netjes gerepareerd en gesaust zou worden en dat ik er geen werk of kosten aan zou hebben. Het plafond was dus al gesausd maar ook daar zit nu weer smeersel op..

Anoniem

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:13

Ik zou de makelaar sowieso even bellen en naar de afspraken vragen voor de stukadoor en eigenaar in huis komen :j

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:54

Dat lijkt me ook een goed plan. Zeker als de afspraak is dat je er niks van zou moeten merken in werk of kosten.

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:55

Selka schreef:
Tof! BVA groot inkopers :P



Afbeelding
Hekwerk, de eerste aankoop haha

En voor de lol even, onze oprijlaan :D


Afbeelding

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:25

Ohhh BVA zal ik ook eens gaan kijken voor onze tuin.

Hebben jullie nog een idee voor onze keuken? De vloer wordt op de gehele benedenverdieping betegeld met antraciet tegels 60x60. De keuken wordt hoogglans wit, greeploos. Het werkblad wordt antraciet en loopt 25cm omhoog als achterwand.
Wij gaan de keuken niet betegelen. Muren zouden eigenlijk gewoon wit geverfd worden. Nu twijfel ik := Wordt het dan niet te wit? Muur en keuken.

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:29

Ik denk het wel. Een leuke accent kleur is juist wel leuk daar dan.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:44

Ja ben er ook bang voor. Zat zelf te denken aan een lichte grijze kleur.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:47

Ik hou wel van accentkleuren O:)
In de slaapkamer en hondenkamer heb ik zalmkleur (ofzoiets, had ik ooit een keer gekocht en moest toch op haha)
Voor de woonkamer heb ik wijnrood. Geweldige kleur :D
Afbeelding

In mijn vorige woning (flat) had ik felrood als accentkleur in 2 kamers

Afbeelding

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:49

Ik bedoelde eigenlijk iets meer kleur :+

Groen of blauw of iets anders dan grijs, wit en donker grijs :')