Help ik zoek een tas ..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
troi
Berichten: 17004
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 16:47

Ik ben heel slecht in het kiezen van accessoires maar nu mijn tas helemaal is versleten moet ik wel -O-

Daarom graag jullie tips!

Wat zoek ik:
een tas voor mijn werk.
Zowel aan de hand te dragen en als schoudertas.
Er moet aardig wat inpassen: oa tablet, telefoon, flesje water, stapel a4tjes, portemonnee en sleutels.
Extra vakjes aan de binnenkant zou fijn zijn. Vakjes aan de buitenkant vind ik alleen nuttig als ze goed af te sluiten zijn.
Qua stijl wil ik wel netjes (ik werk op kantoor) maar zeker niet tuttig, eerder wat stoer. En vooral die combi kan ik maar moeilijk vinden.

Qua budget, zeker niet designer maar action hoeft ook niet . Als het heel stevig en duurzaam materiaal is wil ik daar wel een redelijke prijs voor betalen maar ik heb niks met merken en ga dus niet voor een labeltje betalen.

Ik hoop op veel tips met linkjes!

Alvast bedankt!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:53


Dionnetjuuh

Berichten: 408
Geregistreerd: 22-03-12
Woonplaats: Harderwijk

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 17:00

Ik dacht ook aan een cowboysbag! Dat wordt in ieder geval mijn volgende tas :)

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 17:03

Ik ook! Die van mij heb ik nu 3 jaar en ziet er nog als nieuw uit. Ik gebruik hem voor school en er zat dus ook altijd veel in

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 17:04

Ik ben helemaal fan van bear design. Niet echt goedkope tassen, maar stoer, degelijk en in alle formaten!

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 17:06

Ik heb een erg leuke rugzak uit gewaxed katoen maar is niet echt de stijl die je zoekt precies :p

troi
Berichten: 17004
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 17:29

Bedankt voor de tips! Cowboysbags en bear design zijn idd stoer en netjes. Nu nog even op zoek naar een winkel waar ze liggen, via inet vind ik het erg lastic om het formaat in te schatten.

Meer tips zijn welkom!

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:57

Ik heb ook een cowboybag. Gebruik hem nu al 2 jaar voor school en hij is super stevig en nog mooi. Ik heb er wel €130,- aam betaald. Weet niet of je dit wilt betalen. :)

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:01

Cowboys bag was ook het eerste dat in me op kwam. Ik heb de "little" en de iPad past er prima in

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:57

Ik heb twee cowboybags: de kleinste als handtas en die is lekker ruim voor een handtas en de grootste voor mijn werk. Tip: ik kreeg bij een tijdschrift abo een waardebon van €50 voor een tassen webshop.

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:22

Ik heb zelf een tas van Burkely, zelfde model als een Cowboysbag maar deze zijn wat goedkoper, rond de 90 euro. Hij is gemaakt van heel stevig leer en blijft heel goed in model, wat ik bij andere tassen soms mis als er weinig in zit. Er zit een laptop/tablet vak binnen in en nog een extra binnenvak en vakje voor je telefoon. A4 mappen en papieren passen prima. Ze zijn onder andere te koop bij V&D.

Afbeelding

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:52

Ik ben groot fan van O my bag: http://www.omybag.nl/

Ik heb zelf de Dirty Harry (ik viel op de naam, ik geef het toe) en daar kan een s hitload aan troep in. Wel prijzig, maar ecoverantwoordelijk geproduceerd.

Evi84
Berichten: 764
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: België

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:09

Ik vind een cowboybag niet zo professioneel ogen.

Ik kan je wel arthur aston aanraden, de business line! Superdegelijk afgewerkt, heel goede kwaliteit! De mijne gaat al jaren mee en ziet er nog steeds als nieuw uit. Mijn grote laptop gaat erin als het moet, een ringmap zonder al te veel moeite. Verder flesje water, boterhammetjes, wat fruit en uiteraard je portfeuille, een handboek, ... en het blijft steeds heel netjes en professioneel ogen!

http://www.edisac.be/schoudertas-arthur ... escription zoiets bv, niet te mannelijk, superkwaliteit, schoudertas, niet te duur en je A4'tjes komen er niet met geplooide, verfrommelde hoeken uit!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17990
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:02

Je kan ook eens bij GewoonLeer kijken. Ze heeft niet heel veel in het assortiment, maar indien gewenst kan ze je tas voor je op maat maken: http://www.gewoonleer.nl/
De kwaliteit is in elk geval super.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 11:08

Ik ben helemaal fan van de tassen van www.alittlecowsdream.nl
Zij maakt ze met de hand en kan ze dus echt precies zo maken als jij wilt, alles is aan te passen. En ze zijn ook heel stevig doordat het echt dik leer is.

zeurkous
Berichten: 285
Geregistreerd: 12-10-04

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 11:13

Fab.nl heeft ook erg leuke tassen, ook een aantal wat meer zakelijke tassen. Erg vrouwelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:21

Afbeelding
Paperbags?


Cowboybags vind ik totaal niet 'netjes'. Vind het echt tassen voor middelbare schoolmeisjes op uggs. :o

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 19:41

Op de site van Duifhuizen kan je een hoop tassen vinden. Maten en aantal vakjes staan er ook bij vermeld.

Wolkje

Berichten: 1369
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Thuis.....

Re: Help ik zoek een tas ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:01

Misschien een tas van George, Gina & Lucy?
Zij hebben vreselijk veel modellen, er zal vast wel iets tussen zitten dat geschikt is voor jou.