Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Ceetje_bokt schreef:Slmt9 schreef:
Niet iedereen weet vd prijsstijging vanaf 1 juli
En aangezien Ali er vaak langer dan 3 weken over doet, tenzij 10-daagse
Gaat Ali dan de inklaringskosten verrrekenen of doet de bezorger in Nl dat? Als ik iets bestel bij Amazon.com betaal ik het aan Amazon, maar als het gaat om betalen aan PostNL zal je heel vaak mazzel hebben en glipt je pakje er door. Het aantal pakjes is zo groot, dat kunnen ze nooit aan.
Slmt9 schreef:We gaan altijd BTW betalen óók als het uit EU komt én het is niet meer dan logisch dat de kosten van die grote warenhuizen én het onderhoud/personeel/belasting etc ook verhaald worden op de kopers.Er worden nog andere opties uitgewerkt vwb btw:
- ali plaatst grote warenhuizen in een EU land. Verscheept het daar zelf naar toe. Wij kopen zonder extra btw te betalen.
DubbelFun schreef:Slmt9 schreef:We gaan altijd BTW betalen óók als het uit EU komt én het is niet meer dan logisch dat de kosten van die grote warenhuizen én het onderhoud/personeel/belasting etc ook verhaald worden op de kopers.Er worden nog andere opties uitgewerkt vwb btw:
- ali plaatst grote warenhuizen in een EU land. Verscheept het daar zelf naar toe. Wij kopen zonder extra btw te betalen.
Dus goedkoper zal het er zeker niet van worden.
maria500 schreef:Iemand ervaring met producten retourneren bij de action?
Vandaag een tuinslangset gekocht bij de action. Eentje die jezelf in elkaar moest zetten. Dat ging allemaal goed, maar die slang is super slap. Er komen echt 15 knikken tegelijk in en daardoor komt er geen water uit de slang. We kunnen hem letterlijk niet gebruiken. De doos is nog intact maar het plastic van de slang hebben we eraf gehaald. Doet de action moeilijk? Want we hebben hem uitgeprobeerd.
Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Aria_zz, Kieffertje, Luxorvalkje, Pferdchen en 100 bezoekers