Fotohokje zelf maken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Fotohokje zelf maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 18:53

Voor onze bruiloft willen we heel graag zo'n fotohokje met van die gekke attributen, zoals een snorretje op een stokje enzo.
Maar als je zo'n hokje wilt huren kost het je minstens 600 euro en dat vind ik best een hoop geld eerlijk gezegd :=
Nu zijn we aan het nadenken of het mogelijk is om zelf zoiets te maken. We beschikken over een camera, we kunnen aan een statief komen en die gekke dingen zijn ook wel makkelijk aan te komen.
Maar dan...
De foto's hoeven niet persé afgedrukt te worden, we kunnen ze later altijd op facebook zetten of via de mail zodat iedereen de foto's krijgt.
Ik heb ook al gehoord dat je van die afstandbedieningen kan kopen?
Maar hoe zorg ik voor zo'n hokje? En hoe zorg ik voor goede belichting, zodat het mooie foto's worden? En vooral, hoe zorg ik ervoor dat mensen in een dronken bui niet die dure camera omgooien waardoor ie kapot gaat?
Ofwel, ik ben op zoek naar goed advies om zoiets zelf te maken :D


celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Re: Fotohokje zelf maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 12:16

je broer/zus/neef/nicht/vriendin/buurman/opa de camera laten bedienen en zelf een leuk hoekje creëren.

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Re: Fotohokje zelf maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:47

Waarschijnlijk kost het daarom 600 euro, om al die dingen te regelen waarvan je nu denkt 'Hoe doen ze dat?!' Denk dat je toch een stuk goedkoper uit alles niet zelf te gaan regelen, en dat je meer energie over houd op de dag zelf ipv te stressen over zo iets. Stress zat ;)

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 14:51

cream_1986 schreef:
Waarschijnlijk kost het daarom 600 euro, om al die dingen te regelen waarvan je nu denkt 'Hoe doen ze dat?!' Denk dat je toch een stuk goedkoper uit alles niet zelf te gaan regelen, en dat je meer energie over houd op de dag zelf ipv te stressen over zo iets. Stress zat ;)


Ja, daar heb je ook zeker gelijk in :) Mijn vriend zegt ook al dat we gewoon zo'n hokje moeten doen, dus ik denk dat we gewoon zo'n hokje doen. Inmiddels heb ik via via al iets anders gevonden voor 400 euro, een fotostudio met fotograaf en dan ook een fotograaf voor het feest. Dat lijkt me ook wel wat :)

Anoniem

Re: Fotohokje zelf maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:52

Kijk ook even bij 2Rings :) Dat is een bruidsfotograaf die ook zo'n feest studio heeft voor op locatie! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, jusdepomme, LuCa88, maitestar23, Mariska_D, mellamoshan, Pferdchen, Pommier, xxx88 en 70 bezoekers