scheerapparaat zoeken.. maar welke ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
craiester

Berichten: 617
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: limburg

scheerapparaat zoeken.. maar welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 01:38

beste bokkers ik zit met een probleem, het is binnenkort kerstmis en ik zoek een goed scheerapparaat voor mijn vriend. maar op het internet vind ik niet echt goede reviews. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik vind echt niet wat ik zoek. of er staan geen reacties bij dus weet ik ook niet of het goede zijn.

misschien dat jullie vriend een heeft waar hij grote fan van is, dan meld het hier maar :') . de prijs klasse mag rond de 90 euro zijn, en ik wil een die echt goed is dus voor een super goede mag de prijs ook nog oplopen hoor.
help mij a.u.b :')
btw, ik ben echt een sukkel op het gebied van scheerapparaten maar een apparaat voor de baard is dat hetzelfde voor ook kapsels of niet }:0

it's beginning to look alot like Kerstmuts


Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:37

Ik heb mijn vriend vorig jaar een baardtrimmer van Babyliss gegeven. Was toen iets van 50 euro geloof ik... Scheerapparaten zijn waarschijnlijk iets duurder.
Dat ding is echt onverwoestbaar en heeft het na een jaar intensief gebruik nog nooit af laten weten, dus dat merk raad ik absoluut aan +:)+

craiester

Berichten: 617
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: limburg

Re: scheerapparaat zoeken.. maar welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 12:33

Szan: van babyliss hoor ik verschillende meningen maar zal het zeker eens overwegen. Ikzelf neig eigenlijk naar remington maar hoor van vele dat die zwaar in de hand is en een beetje luid

it's beginning to look alot like Kerstmuts

craiester

Berichten: 617
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: limburg

Re: scheerapparaat zoeken.. maar welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 19:18

Iemand die toevallig mijn tweede vraag ook weet, is een scheerapparaat voor baard hetzelfde als voor kapsels :D

it's beginning to look alot like Kerstmuts

Marie111
Berichten: 4647
Geregistreerd: 15-07-10

Re: scheerapparaat zoeken.. maar welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:49

Een scheerapparaat voor de baard is niet hetzelfde als voor kapsels - dat heet een trimmer.

De beste zijn (vinden wij) scheerapparaten van Philishave.

Koop de simpelste van de nieuwste lijn. Die heeft namelijk wel de beste scheerkoppen, maar niet alle "toeters en bellen" die je toch niet gebruikt. Leuk hoor al die items op de display, maar het gaat namelijk maar om 1 ding - scheren. En als ie leeg is, leg je het apparaat een nachtje aan de lader en dan kun je weer weken vooruit.
Kijk ook een beetje uit met scheren onder douche, sommige mannen kunnen daar erg allergisch voor zijn.

Zoek je nu een scheerapparaat of een baardtrimmer?

Kijk eens bij Kijkshop, die heeft ook leuke aanbiedingen:

http://www.kijkshop.nl/product/139507/p ... -pt731-16/

http://www.kijkshop.nl/product/129938/p ... -at890-16/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, ikkedus, Murloc, Rijsa, Room_Soesje, Sabine_95, Vagabondo en 15 bezoekers