Geheimtaal op Facebook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 20:44

ik weet niet of het hier goed staat

Ik zie opeens overal op facebook dranken staan als Malibu, champagne, safari etc. Iemand enig idee wat dit allemaal betekend :')?

_00_0
Berichten: 3262
Geregistreerd: 01-12-07

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:45

ik vroeg het mij ook al af. :+

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:45

Vraag het op FB en niet hier ;)

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 20:46

Op fb krijg je berichtjes als: dat is geheim! Vandaar dat ik het hier vraag :)

yaylavb
Berichten: 676
Geregistreerd: 13-02-12
Woonplaats: vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:46

Haha ik had het ookal gezien weet alleen niet waarom

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:46

ik weet het maar mag je dat wel plaatsen :+
nee ik googelde het al en het is al erg oud.
hier onder dus :)

Citaat:
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als beg richt aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen

dit kreeg ik.. maar ik googelde het al even en in Amerika kwam het al eerder voor ..
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 19-09-12 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

colinneke

Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:47

yep is weer van dat gedoe net als toen op hyves van welke kleur beha je aan had enz.

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:47

Ik doe er niet aan mee. :)

Citaat:
Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:47

maar of het echt zo'n actie is betwijfel ik dus omdat het in Amerika al 2010 werd gedaan, beetje spam achtig dus, al was dat bh gedoe ook net zo goed spam eigenlijk :o
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 19-09-12 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

marjoleinx

Berichten: 184
Geregistreerd: 15-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:48

Ik hoorde het via via.
Dit wordt naar vrouwen in privebericht gestuurd:

Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.

Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen

Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.
Laatst bijgewerkt door marjoleinx op 19-09-12 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 20:49

Hem oké beetje flauw weer dus, ik dacht misschien iets heel spectaculairs :')

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:50

Iejoorr schreef:
Hem oké beetje flauw weer dus, ik dacht misschien iets heel spectaculairs :')

Helaas.... :')

BarbaLala

Berichten: 9607
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:50

Ik deed er ook aan mee en moest wel lachen om alle mannen die reageerden of ineens ook dranken op hun eigen wall gingen posten die niet eens meededen, zoals water, cassis enz. :')

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:57

Zo komen jullie op feestboek wel allemaal over als een stelletje alcoholisten hoor. :P

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:58

Bagheera_206 schreef:
Zo komen jullie op feestboek wel allemaal over als een stelletje alcoholisten hoor. :P



Ssst mannen mogen het niet weten he! :D




:') En ik me maar afvragen waarom mijn 11jarige nichtje cognac in haar status had..

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:59

Ik ben een aardbei. :Y)

daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:00

hahaha lol ik doe maar niet mee denk ik :")

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:03

maar dat telt niet, want dan heb ik champagne, jägermeister én vodka. lijk ik toch net een alcoholist?

daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:04

hahaha dat is denk ik niet de bedoeling om een alcoholist te worden :P

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:07

MyLittleLove schreef:
Bagheera_206 schreef:
Zo komen jullie op feestboek wel allemaal over als een stelletje alcoholisten hoor. :P



Ssst mannen mogen het niet weten he! :D




:') En ik me maar afvragen waarom mijn 11jarige nichtje cognac in haar status had..


Hahaha! _O- Heb hem ook netjes gedeeld. _O- Levert weer leuke reacties op. Haha!

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:53

Man wat suf dit :') En ik dacht: dit doen mensen waar ik facebook vrienden mee ben niet. Jawel hoor, 2 :') Ik heb echt de neiging om THEE ofzo te posten :')

Lailaa

Berichten: 3025
Geregistreerd: 08-02-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:55

_Tara_ schreef:
Man wat suf dit :') En ik dacht: dit doen mensen waar ik facebook vrienden mee ben niet. Jawel hoor, 2 :') Ik heb echt de neiging om THEE ofzo te posten :')



Hahah iemand op mijn facebook plaatste al iemand; Ranja. :+

Daisyree

Berichten: 2873
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:57

Uhm hadden we dit vorig jaar niet al? En dat jaar daarvoor de kleuren van de bh's?
Ik heb namelijk op Hyves (jaja) nog precies dezelfde uitnodiging van 2011, leuk maar jammer dat ze niet wat nieuws hebben verzonnen.

Anoniem

Re: Geheimtaal op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:59

Wat een achterlijk gedoe zeg. xd

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:02

OMG. Ik dacht dat ik vast geen vrienden had die aan die 'hype' mee zouden doen.
Verkeerd gegokt. :')
*zet Facebook uit*