speaker badeend voor I pad/pod etc...ook smartphone?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ydnew

Berichten: 1156
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Gramundes-Oliveira do Hospital.

speaker badeend voor I pad/pod etc...ook smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 21:31

Hallo,

Ik heb niet zo veel verstand van de hedendaagse telefoons, wel weet ik dat een I phone veel duurder is dan een gewone smartphone, dus verwacht ik ook meer mogelijkheden. (heb zelf een simpele samsung smartphone) maar ik wil een kerstcadeau kopen voor een 14 jarige die veel met haar smartphone doet. Nu zag ik een hele leuke badeend speaker. Die kun je dus in je Ipod/pad doen of in de stereo installatie en in bad muziek luisteren door die eend. Maar zou zo'n ding ook gewoon op een normale smartphone werken? ik kon dit nergens vinden op internet. weet iemand dit? is een leuk ding!

Afbeelding


Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: speaker badeend voor I pad/pod etc...ook smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:37

Deze wel ja, gaat gewoon met de 3,5mm koptelefoonaansluiting :)

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

ydnew

Berichten: 1156
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Gramundes-Oliveira do Hospital.

Re: speaker badeend voor I pad/pod etc...ook smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 21:41

dank dank...... ik wilde dat toch even zeker weten, zou zo jammer zijn als het niet zou werken. had al op die van mij zitten kijken, en er zit een gat in waar zo'n kabeltje in kan..... maar zo als ik al zei..... heb er de balle verstand van :-)

ydnew

Berichten: 1156
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Gramundes-Oliveira do Hospital.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 11:20

IK heb nu een paar pb's gehad met de vraag waar deze eend te vinden is, mochten er meer zijn die hem ook wel leuk vinden..... Ik heb hem via : http://www.gadgethouse.nl/ gekocht. Is niet veel te vinden, was dan ook weer even zoeken nadat ik deze pagina niet had opgeschreven en weg had geklikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, BingBot, Blue_flower, Cerosa, Condor, GoogleAdsense, Plonspony en 53 bezoekers