Bluetooth in-ear oordopjes met beugel en microfoon gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mizora

Berichten: 18089
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Bluetooth in-ear oordopjes met beugel en microfoon gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 20:56

Ik heb helemaal geen eisen hoor :Y)

Ik zoek dus oordopjes die aan de volgende eisen voldoen:
- bluetooth
- in-ear
- beugel
- microfoon
- volumeknop
- voldoende geluidskwaliteit

En dan het liefst nog dopjes die sowieso goed in de oren blijven zitten. Het budget is onbepaald, ik spaar er eventueel langer voor. Wel moeten de beugels stevig zijn en goed aan de oortjes vast blijven zitten. Ik had nu een setje waar de beugels van dun (oordopdraad dun) plastic was die je aan je oordopjes haakte. Ik ben er één beugel van kwijt en één beugel is gebroken. En dat terwijl ik behoorlijk zuinig op mijn spullen ben.

Op bluetooth wil ik eventueel inleveren, maar dan moeten de oordopjes wel aan alle andere eisen voldoen.

Ik heb nu (beugelloze, bedraadde) oordopjes: Sennheiser CX250. Dat vind ik al topkwaliteit van geluid. De oordopjes gaan nooit vreselijk hard en er wordt "gewone" muziek op gedraaid.

Interesse in een geweldig leuke sportieve pup? Mijn nest Pocket Peruvian doodles zoeken goede huisjes (eenmaal volwassen zo'n 10kg en 40cm). Geteste en goed bevonden ouderdieren (hd/ed/pl/ecvo)
https://link.marktplaats.nl/m2098783146
Ook zijn hun avonturen te volgen op facebook: Sportkennel "Be active with"


Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: Bluetooth in-ear oordopjes met beugel en microfoon gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:30


Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

Mizora

Berichten: 18089
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Bluetooth in-ear oordopjes met beugel en microfoon gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 22:02

Bedankt voor de tip maar helaas, dat zijn geen oordopjes.

De gedachte is o.a. dat het onopvallend weg te moffelen valt.

Interesse in een geweldig leuke sportieve pup? Mijn nest Pocket Peruvian doodles zoeken goede huisjes (eenmaal volwassen zo'n 10kg en 40cm). Geteste en goed bevonden ouderdieren (hd/ed/pl/ecvo)
https://link.marktplaats.nl/m2098783146
Ook zijn hun avonturen te volgen op facebook: Sportkennel "Be active with"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Annienke, bonnielau, IASCrawler, MizzMontana, Morpheus81, sas27 en 46 bezoekers