youtube

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

youtube

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-13 22:55

hoi hoi!
Hoe kan het dat een video soms niet gezien kan worden op mobiel?
Want dat heb ik nu bijna altijd met video's..
Weet iemand hoe dit kan?


nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: youtube

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:57

Dat is dan niet beschikbaar op alle mobiele apparaten. Ik weet niet wie dat in stelt, valt mij ook op :P

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Re: youtube

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:05

Dit kunnen de gebruikers zelf kiezen. Op mobiele telefoons krijg je geen reclame. De makers van het filmpje verdienen er dan ook geen geld mee. Sommige gebruikers kiezen om die reden dat mobiele gebruikers geen van het video’s mogen zien.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-13 23:09

Precyll schreef:
Dit kunnen de gebruikers zelf kiezen. Op mobiele telefoons krijg je geen reclame. De makers van het filmpje verdienen er dan ook geen geld mee. Sommige gebruikers kiezen om die reden dat mobiele gebruikers geen van het video’s mogen zien.

Dat is niet helemaal waar.
Als ik op instellingen klik dan staat er. "deze video is niet beschikbaar voor mobiele apparaten "

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:39

SindyKaya schreef:
Precyll schreef:
Dit kunnen de gebruikers zelf kiezen. Op mobiele telefoons krijg je geen reclame. De makers van het filmpje verdienen er dan ook geen geld mee. Sommige gebruikers kiezen om die reden dat mobiele gebruikers geen van het video’s mogen zien.

Dat is niet helemaal waar.
Als ik op instellingen klik dan staat er. "deze video is niet beschikbaar voor mobiele apparaten "



Diegene die de video upload kiest het....met youtube kan je geld verdienen dmv reclames, als je er dan voor kiest om de video open te stellen verdien je geen geld.

dots83

Berichten: 874
Geregistreerd: 30-06-09
Woonplaats: Lelystad

Re: youtube

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:41

dat is afhankelijk van de muziek die je er onder zet. Als ik er een muziekje onderzet van bv. Robbie Williams is ie niet te bekijken op mobiele aparaten.... geen muziekje dr onder, of een van youtube zelf OF een cover van iemand ;) dat doe ik vaak dat werkt dan wel weer :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Binau en 99 bezoekers