Windows Movie Maker - fout bij publiceren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Windows Movie Maker - fout bij publiceren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 22:21

Ik open zelden topics, maar nu zit ik toch echt heel erg met mijn handen in het haar...

Afgelopen weken druk bezig geweest aan het maken van een film, ruim 6 uur beeldmateriaal teruggebracht naar 45 minuten. Meestal gebruikte in andere programma's om te monteren en bewerken (Pinnacle etc.) omdat het fijner werkt, meer mogelijkheden heeft en professioneler is, maar die waren verlopen of hadden geen update meer gehad. Door tijdgebrek toch maar gewoon in Windows Live Moviemaker gemaakt.

Ein-de-lijk klaar, wil ik de film publiceren, krijg ik steeds een foutmelding. Movie Maker loopt gewoon vast, sluit af, en verder dan dat kom je simpelweg niet. Na even op Google zoeken kwam ik een al een hoop vergelijkbare gevallen tegen, met ergens de tip dat hij het zou doen wanneer je alle effecten weghaalt. Nogmaals nagelopen of er effecten inzaten, allemaal verwijderd en nog een keer proberen te publiceren (correctie: voor de 1000ste keer) maar nog steeds het zelfde probleem...

Komende vrijdag moet de film gekeken worden en ik ben nu echt bang dat het helemaal niet gaat lukken om die film te publiceren. Ik ga in ieder geval nóóit meer met Movie Maker werken!


Iemand de gouden tip hoe ik de film toch gepubliceerd krijg?