Iphone 4s geen geluid met muziek maar wel als ik gebeld word

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

fotac

Iphone 4s geen geluid met muziek maar wel als ik gebeld word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 12:59

Ik heb sinds een paar maanden een Iphone 4s.
Hij is super fijn en snel enzo alleen nu heb ik een probleem,
Het geluid doet het niet meer bij bepaalde dingen
* toon als ik bericht krijg
* muziek
* radio
* Youtube
Terwijl het geluid het wel doet als ik gebeld word dan gaat de beltoon gewoon af. Ook kan ik dan gewoon horen wat de ander zeg.
Ook met oortjes doet het geluid het niet.

Omdat het misschien een beetje onduidelijk is heb ik een aantal printscreens gemaakt omdat ik dan kan laten zien wat ik bedoel.

Hier zie je een deel van mijn instellingen als ik daar het volume aan pas krijg je een test hoe hard het geluid gaat en dan hoor ik de beltoon wel gewoon.
Afbeelding

Hier zie je als ik knopjes + en de - aan de zijkant van de iphone indruk.
Maar normaal hoor je daar ook blokjes te zien hoe hard het geluid dan is en dat doet hij ook niet, ik kan ook niet via daar instellen hoe hard de belsignaal moet zijn.
Afbeelding

Hier zie je als ik bij muziek een liedje wil luisteren.
Alleen de volume balk daaronder is verdwenen en het geluid doet het hierbij ook niet.
En bij de Radio en youtube is het 't zelfde...
Afbeelding

Afbeelding

En bij instellingen doet alles ook een beetje raar het plaatje daarvan is nu ook grijs geworden?
http://i50.tinypic.com/a9lc0m.png

Ik heb alle instellingen al gereset en alsnog doet hij het nog en ik weet niet of dit vaker voor komt dus ik hoop dat ik via bokt misschien erachter kom wat het is.
Ik ben niet zo goed in teksten schrijven en dingen uitleggen dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo :)

Romyv

Re: Iphone 4s geen geluid met muziek maar wel als ik gebeld word

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:17

had ik ook met regelmaat bij mn Iphone.. Wanneer er onder de playknop geen balkje is waar je het geluid harder en zachter kan zetten, zoals je ziet op de foto's dan hoor je niets. Wat bij mij werkte was even je koptelefoon eruit en erop nieuw in, soms pakte die hem dan ineens andere keer moest je het een paar keer doen voordat ti weer werkte..

Ben ondertussen overgestapt op Samsung, die Iphone had alleen nog maar kuren en was er klaar mee :)

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar

SanderD

Re: Iphone 4s geen geluid met muziek maar wel als ik gebeld word

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:48

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten