Nieuwe telefoon met prepaid.....

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

santiemica

Nieuwe telefoon met prepaid.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 15:45

Wat ik me dus afvraag, is of je ook bijvoorbeeld een iphone kunt aanschaffen zonder abbonnement, en dan bedoel ik met een bepaalde simkaart voor internet..

Want heb nu nog steeds de blackberry, en die was toen in de aanbieding met een blackberry blox, dus dan moest je maandelijks je beltegoed opwaarderen, bijv. 20,- en dan werd daar maandelijks automatisch 12,50,- vanaf gehaald voor internet, en de restant dat je er nog op had staan kon je mee bellen en sms'enm ideaal...

Ik vroeg mij dus af of je dat ook met een i-phone of samsung had... Want ik wil niet aan een abbonnement beginnen, aangezien ik me er niet aan kan houden :o en bij de prepaid geldt, op is op :Y)

Wie weet hier van?

~ Demi Ylana <3

Tova

Re: Nieuwe telefoon met prepaid.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:13

Dat kan, maar je betaald dan veel meer. de Samsung galaxy s3 kost nu ongeveer €600,- euro.

Karma is a Bitch ~~}>

santiemica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 16:19

Dankjewel voor je reactie,

Dat is idd een hele uitgaven, maar als ik een abbonnement neem ben ik meer kwijt, mezelf kennende :=

~ Demi Ylana <3

rebekka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:39

Voor een iphone betaal je dan gewoon de volle mep en met abbo bijv €100,-

http://www.bokt.nl/markt/ad/281455/wintec-springzadel-te-koop
WINTEC ZADEL TE KOOP
'Some people talk to animals. Not many listen though. That's the problem.' - Winnie the Pooh

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie