Problemen met Wifi

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

meikemarieke

Problemen met Wifi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 08:03

Al een tijdje kan ik thuis met mn pc niet op het wifi-netwerk.
Een paar maand geleden werkte het nog gewoon, langzaam begon het minder te worden.
Toen deed ie het nog voor 2 minuten, waarna de verbinding uitviel en nu doet ie helemaal niks meer.
Mn pc is een oudje, maar heb er wel een nieuwe wifi ontvanger ding (zo'n usb geval) bij gekocht.
Laatst heeft mn broer ernaar gekeken (hij ontwerpt software en heeft wel verstand van computers), maar die had geen idee waar het aan kon liggen. Sinds hij is geweest doet alleen mn wifi op mn telefoon het ook niet meer :P
Volgens mn broer kan dat geen verband met elkaar hebben, want wat kan hij op mn pc doen, waardoor mn wifi op mn mobiel het niet meer doet? Tjah geen idee eerlijk gezegd....
De computer die boven staat kan nog wel gewoon op het wifi-netwerk, dus dat werkt wel gewoon, ook kan ik met mn mobiel op andere wifi-netwerken, dus dat werkt ook.....
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Jezzi

Re: Problemen met Wifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:44

Ik heb hetzelfde probleem sinds wij een andere router hebben. Probleem aangekaart bij UPC(router) en T-mobile(telefoon). Maar die weten het allebei ook niet.

Mijn laptop en andere telefoons/ipod's kunnen wel aangesloten worden op onze router en mijn telefoon kan wel aangesloten worden op andere routers en werkt dan prima.

Bij onze router wil hij wel verbinden, gaat dat internet laden(duurt heel lang) en zegt dan verbindingsfout.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie